🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
آموزش ایزو ts

آموزش ایزو ts در کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید ....

برای این که کارخانه های صنایع خودروسازی، خرابی های کم تری را در خط تولید خود داشته باشند باید به فکر آموزش استاندارد ایزو ts باشند.
آموزش ایزو ts برای تمامی پرسنلین صنایع خودروسازی مهم است. در واقع یکی از مهم ترین جنبه های این استاندارد، جامع و همگانی بودن آن برای این گونه کازخانه هاست. اما می خواهیم بدانیم که این استاندارد چگونه می تواند خرابی های یک سازمان را کاهش دهد و در واقع آموزش آن به چه صورتی است؟

استاندارد ایزو ts

اگر بخواهیم این استاندارد را تقسیم بندی بکنیم باید حدود 70 درصد آن را به کنترل کیفیت کارخانه نسبت داد، 15 درصد به مباحث تولید و تعمیرات و نگهداری و بقیه را به مساحث مدیریت استراتژیکی سازمان. روش های مناسبی برای کنترل کیفیت کارخانه در نظر گرفته شده است که مهم ترین آن ها msa و Spc است. spc را با استفاده از نرم افزار minitab به کارشناس کنترل کیفیت سازمان آموزش داده می شود و بحث msa را با استفاده از نمودارهای کنترل کیفیت و اغلب با استفاده از نمودار XR.

به هر دلیل این مباحث مهم ترین قسمت های یک کارخانه صنایع خودروسازی است و یقین داشته باشید که اگر سازمانی این ابزارهای مهم ایزو ts را اجرا نکند به زودی با خطر ورشکستگی مواجه می شود.

مباحث دیگری در قسمت کنترل کیفیت استاندارد موجود است که بیشتر برای طرح های کنترلی سازمان تعریف شده است. طرح هایی که با استفاده از تجارب مسئول تولید کارخانه و هم چنین مشاورین پیاده سازی می گردد و باعث می شود که خطر قبل از آن که بخواهد به سیستم شما آسیب برساند مشاهده گردد. هم چنین برای تکمیل کردن این بخش روش fmea یا همان ارزیابی ریسک به مسئول خط تولید سازمان آموزش داده می شود.

بعد از بخش های کنترل کیفیتی سازمان که به مسئول کیفیت و تولید سازمان آموزش داده می شود، نوبت به مسئول تعمیرات و نگهداری می رسد. به طور قطع تمامی کارخانه های خودروسازی این افراد را در مجموعه خود دارند و مبحث تعمیرات و نگهداری پیش گیرانه مهم ترین بخش آموزش ایزو ts است.

متاسفانه بسیاری از این سازمان ها تصور نادرستی از تعمیرات و نگهداری در کارخانه خود دارند و مدیران این گونه می پندارند که این بخش یعنی اگر ماشین آلاتی خراب شود بلافاصله جایگزین آن را پیدا کنند و به مسئول نت خود دستور می دهند که آن را تعمیر کنند. اما در استاندارد ایزو ts الزام مهمی به اسم نگهداری و تعمیرات پیش گیرانه و یا همان pm وجود دارد که سبب می شود قبل از این که ماشین آلاتی خراب شود آن را تعمیر و یا در اصطلاح تعمیرات و نگهداری پیش گیرانه انجام دهیم که یکی از ابزارهای قدرتمند ایزو ts به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاوره و دریافت گواهینامه این استاندارد با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.