🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مشاور ایزو 17025

بهترین مشاور ایزو 17025

آنچه در این مقاله می خوانید ....

یکی از استاندارد هایی که کیفیت پیاده سازی و مشاوره آن بسیار زیاد به دانش تخصصی مشاور آن بستگی دارد ایزو 17025 است که در این بین می خواهیم به خصوصیات بهترین مشاوران بپردازیم.
اگر سازمانی دارید که سیستم آزمایشگاهی آن به درستی کار نمی کند و یا دارای آزمایشگاه تخصصی کالیبراسیون و تست مواد و تجهیزات هستید باید حتما به فکر مشاوره استاندارد ایزو 17025 باشید. اما باید در این راستا به فکر دانش تخصصی مشاوران در خصوص این استاندارد باشید. زیرا ایزو 17025 شبیه هیچ کدام از استاندارد های ایزو نیست و پیاده سازی آن نیاز به تجربه بالایی دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که مشاوران کاربلد در خصوص پیاده سازی ایزو 17025 انجام می دهند آشنایی با کالیبراسیون تمامی تجهیزات آزمایشگاهی است که باعث می شود بدانیم که این مشاور چقدر در زمینه پیاده سازی ایزو 17025 تبحر دارد. اما مهم ترین بحث در خصوص پیاده سازی ایزو 17025 بر می گردد به گزارش گیری نتایج آزمون، و این که طراحی و آموزش دادن تست ریپورت ها در خصوص تجهیزات و مواد اولیه در سازمان.

گواهینامه ایزو 17025

اما تمامی سازمان ها می خواهند بعد از اتمام پیاده سازی استاندارد در سازمان گواهینامه تایید صلاحیتی بگیرند که نشان دهد استاندارد در سازمان آن ها به درستی پیاده سازی شده است. ابتدا باید بگویم که هیچ کدام از شرکت های عضو cb نمی توانند گواهینامه ایزو 17025 را برای شما دریافت کنند و تنها برای دریافت مدرک معتبر این استاندارد باید از طریق سازمان استاندارد ایران اقدام کنید. یعنی زمانی که الزامات ایزو 17025 در سازمان مورد مشاوره و پیاده سازی قرار گرفت و استاندارد به صورت کامل اجرایی شد باید درخواست گواهینامه خود را به سازمان استاندارد ایران ابلاغ نمایید. سپس این اداره ممیزهایی را می فرستد تا به بررسی سیستم مدیریت آزمایشگاهی سازمان شما بپردازد و در صورت تایید گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه را به شما اهدا کند.

معمولا هزینه دریافت این گواهینامه بستگی به میزان کارکردی است که سازمان استاندارد در شرکت شما انجام می دهد و نمی توان در این جا قیمت ثابتی را اعلام کرد و شما مدیران عزیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت استاندارد ایزو 17025 با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.