🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

ثبت نام ایزو چگونه است؟

شرکت های زیادی در ایران دوست دارند که مدرک ایزو داشته باشند، اما چون نمی دانند که مراحل کاری به چه ترتیبی است بنابراین می ترسند اقدام کنند. به همین دلیل امروز می خواهیم در رابطه با ثبت نام ایزو و مراحل کاری مربوط به آن توضیحاتی ارائه کنیم.

ثبت نام ایزو به چه صورتی انجام می گیرد؟

در حال حاضر تمامی مراحل مربوط به ثبت نام ایزو به صورت اینترنتی انجام می گیرد. در یک سایت ایزو تمامی راهکارهای مربوط به این کار آمده است. اما خود این کار به دو صورت انجام می پذیرد.

  1. روش اول به شکل کاملا غیر حضوری است. یک سایت اینترنتی و فعال در زمینه صدور مدارک ایزو پیدا کنید. ارتباط دقیقی با این سایت بگیرید. خود این سایت معرف شرکت مربوطه است و تمامی روش های مربوط به اخذ مجوز ایزو در سایت آمده است. به وسیله روش غیر حضوری می توانید تمامی مستندات مربوط به استاندارد را دریافت کنید، آن ها را تکمیل می کنید و برای کارشناس مربوطه ارسال می نمایید. به وسیله این روش به راحتی می توانید مدرک ایزوی معتبر دریافت کنید.
  2. روش دوم به شکل کاملا حضوری است. یک قرار داد مابین پیمانکار و کارفرما در این زمینه بسته می شود. این روش به خصوص برای شرکت و کارخانه های بزرگ که به نظم و ترتیب احتیاج دارند بسیار کاربردی است، زیرا الزامات ایزو می تواند فرآیندهای درون سازمانی را تحکیم ببخشد. پس تنها گواهینامه ایزو نیست که کاربردی است بلکه خود مستندات و الزامات استاندارد مربوطه می تواند یک شرکت را از خطر ورشکستگی نجات دهد.

ثبت نام ایزو

هزینه ثبت نام ایزو چقدر است؟

اما هر کدام از 2 روش بالا دارای هزینه های متفاوتی است. اگر می خواهید به روش غیر حضوری کار خود را انجام دهید هزینه ای مابین 600 هزار تومان الی یک میلیون و دویست هزار تومان پرداخت می کنید. شرایط پرداخت هم به صورت قسطی است و تا زمانی که کامل مدرک ایزو را دریافت کردید تسویه خواهید کرد.
برای ثبت نام ایزو به روش حضوری خود استاندارد مربوطه و هم چنین فرآیندهای کاری سازمان تعیین می کند که چقدر هزینه بایستی پرداخت کنید. به همین دلیل می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاورین شرکت تماس بگیرید.

ثبت نام ایزو در این سایت امکان پذیر است؟

شما می توانید از طریق منوی سفارش گواهینامه ایزو، تمامی اطلاعات مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن کار شما را انجام دهیم.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.