🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دریافت ایزو 17025 در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید ....

در کشور ایران دریافت استاندارد ایزو 17025 شرایطی را دارد که هر کدام از سازمان ها با توجه به شرایطی که دارند باید این وضعیت را رعایت کنند.
گرفتن ایزو 17025، مهم ترین بخشی است که تمامی سازمان های آزمایشگاهی می خواهند به آن دست یابند، زیرا با گرفتن گواهینامه این استاندارد پیشرفتی در زمینه عقد قرار دادها و یا به رسمیت شناختن سازمان آن ها پیش می آید.
این مشخصات باعث شده است که بسیاری از کارفرمایان عزیز شرایط گرفتن این استاندارد را از ما درخواست کنند و ما بر آن شدیم که با نوشتن این متن تمامی وضعیت این استاندارد را خدمت این عزیزان بیان کنیم.
دریافت ایزو 17025

یکی از شرایطی که بسیاری از سازمان های آزمایشگاهی از داشتن آن رنج می برند کمبود امکانات و تجهیزاتی است که ممکن است در طول پروژه گرفتن ایزو 17025 مشکلاتی پیش بیاید، زیرا برای گرفتن این استاندارد و طراحی تست های کنترل کیفیتی نیاز است که تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی پیشرفته ای داشته باشیم.

سوالات ایزو 17025

یکی از مهم ترین سوالاتی که در خصوص استاندارد ایزو 17025 پرسیده می شود این است که آیا می توان تمامی پارامترهایی که مورد نیاز سازمان است اندازه گرفت یا این که قضیه گرفتن این استاندارد فرق می کند. باید گفته شود که در ایزو 17025 به ازای طراحی هر تست یک میلیون تومان از سازمان گرفته می شود و حداقل باید سه تست سفارش بدهید وگرنه هیچ کدام از مشاورین ایزو به خاطر یک میلیون تومان شش ماه زمان خود را در سازمان به هدر نمی دهند.

در شرکت هایی که وظیفه کالیبراسیون تجهیزات مهندسی را بر عهده دارند هم می توان ایزو 17025 پیاده سازی کرد. در این گونه سازمان ها طبق قاعده های این استاندارد تمامی ردیابی ها به صورت کامل صورت می پذیرد و هم چنین می توان شرایطی فراهم بیاید که تمامی مسیرهای کالیبره کردن به افراد درون آزمایشگاه آموزش داده می شود. در ایران بیشتر سازمان های کالیبره در خصوص تجهیزات نقشه برداری و دوربین های مربوط به آن است.

برای این که با هزینه های دریافت این استاندارد پیچیده و سخت و هم چنین الزامات این استاندارد آشنایی پیدا کنید می توانید با شماره زیر و یا شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل بفرمایید.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.