🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
سیستم ایزو 22000

دریافت سیستم ایزو 22000

آنچه در این مقاله می خوانید ....

سازمان های مواد غذایی به دلیل حساسیتی که در قبال مسائل بهداشتی دارند بسیار به سیستم استاندارد ایزو 22000 نیاز دارند و به همین دلیل توصیه می شود این سیستم را دریافت کنند.
مهم ترین مسائلی که در ایزو 22000 وجود دارد مبحث ایمنی مواد غذایی است که بحث بسیار مهمی برای سازمان های مواد غذایی است. تمامی این شرکت ها اگر بخواهند در بازار رقابتی امروز فعالیت داشته باشند باید سیستم ایزو 22000 را در سازمان خود اجرایی کنند، اما خود این سیستم محتویاتی دارد که باید به ترتیب اجراء شود.

 سیستم ایزو 22000

سیستم ایزو 22000

سه نکته مهم در سیستم ایزو 22000 وجود دارد که در این متن به این 3 نکته می پردازیم و در آخر نتیجه گیری بسیار مهمی از آن می کنیم.

اولین موردی که در سیستم ایزو 22000 موجود می باشد بحث آلاینده های سازمان است. وجود آلاینده ها خود هم باعث آلوده شدن محیط کار و هم باعث به هدر رفتن سرمایه اولیه کارگاه می شود، به همین دلیل وجود استانداردی که سبب شود این آلاینده ها را کاهش داد بسیار مهم است. در الزامات ایزو 22000 مبحثی به اسم قابلیت پیشگیری و ردیابی وجود دارد که باعث می شود قبل از این که خرابی دستگاه ها به مرحله ای برسد که ضایعات تولید کند شناسایی شود، به همین دلیل این الزام در سیستم ایزو 22000 بسیار مهم به شمار می رود.

اما مهم ترین نکته در ایزو 22000 مبحث haccp است. این استاندارد دنیایی اطلاعات در رابطه با مدیریت ریسک در اختیار سازمان قرار می دهد، مباحثی هم چون درخت های تصمیم گیری که به وسیله آن می توان پی به رابطه علت و معلولی پدیده ها آورد و به وسیله آن سعی در حفط بهداشت محیط کارخانه می شود. این استاندارد زیر نظر سازمان بهداشت جهانی است و در ایران از اعتبار بالایی برخوردار است و به همین دلیل می توانید به وسیله آن اعتماد زیاد مشتریان کسب و کار خود را جلب کنید.

اما مبحث سوم که در سیستم ایزو 22000 موجود است و اتفاقا کاربرد زیادی هم دارد مباحث تبادل اطلاعات درون سازمان و هم چنین الزامات مربوط به مشتری است. سازمان های مواد غذایی چون با مشتریان زیادی سر و کار دارند نیاز است که در این ارتباط استانداردی در خصوص تعیین وضعیت مشتریان سازمان خود داشته باشند تا بتوانند به وسیله آن نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را پیش بینی کنند و در آینده بهتر بتوانند نظر مشتریان را به سمت سازمان خود جلب کنند.

با توجه به مراحل بالا که در خصوص استاندارد ایزو 22000 گفته شد می توان درک کرد که سیستم ایزو 22000 مباحث بسیار مهمی را در سازمان راه اندازی می کند، مباحثی هر چند ساده اما در عمل و اجرایی کردن آن بسیار پیچیده است و سازمان ها  نیاز به یک مشاور در این خصوص دارند. پس برای این که سیستم ایزو 22000 را در سازمان خود پیاده سازی کنید و گواهینامه آن را دریافت کنید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.