🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

سیستم استاندارد ایزو 9001

آنچه در این مقاله می خوانید ....

استاندارد ایزو 9001 از سیستم بسیار غنی برخوردار است که سبب شده است تمامی سازمان ها به دنبال گرفتن آن باشند و برای آن هزینه صرف کنند.
امروزه با توجه به نوسانات ارزی و هم چنین کمبود منابع اولیه سبب شده که بسیاری از سازمان های ایرانی با رکود شدید اقتصادی مواجه شوند، این در حالی است که می توان با گرفتن استاندارد ایزو 9001، کمی از این رکود فرار کرد و پا به دنیای رقابت امروزی گذاشت. اما می خواهیم بدانیم که چگونه سیستم ایزو 9001 ما را از این شرایط بحرانی نجات دهد

سیستم ایزو 9001

مهم ترین بخشی که در رابطه با این سیستم وجود دارد، مدیریت کیفیت است. پایه اصلی مدیریت کیفیت ایزو 9001 بر اساس چرخه دمینگ ساخته شده است، چهار اصل برنامه، انجام، بررسی و نتیجه از این چرخه بیرون آمده است و به سیستم استاندارد ایزو 9001 تعمیم یافته است.

بگذارید برایتان مثالی از مستندات ایزو 9001 بزنم، به فرض مثال در این استاندارد اجبار شده است که هفته ای یک بار، انباردار سازمان وضعیت موجودی انبار را چک بکند و در صورت کمبودی اقلام، سفارش دهد. اما این پروسه شاید به ظاهر بسیار ساده باشد ولی در عمل پیچیده است. سوالاتی در این فرآیند بیرون می آید و این که اگر سیستم با کمبود مواجه گردد دیگر نمی توانیم خط تولید خود را به راه بیندازیم زیرا سفارش حداقل دو روز طول می کشد تا به دست سازمان برسد و یا این که چقدر باید سفارش دهیم که مواد اولیه فاسد و یا مستهلک نشود به خصوص در انبارهای مواد غذایی و این که انبار دار چگونه باید سفارش خود را تنظیم بکند؟

تمامی این سوالات را ایزو 9001 و پیاده سازی آن به درستی جواب می دهد و این است سیستم ایزو 9001 تا درک کنید که این استاندارد چقدر می تواند برای سازمان ها مفید باشد.

 

شماره تماس: 09902702205

آقای مهندس کریمی پور

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com