🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مدرک ایزو 18001

مدرک ایزو 18001 به صورت رسمی

آنچه در این مقاله می خوانید ....

چه افرادی به مدرک ایزو 18001 نیاز دارند؟ گرفتن گواهینامه رسمی مربوط به این استاندارد دارای چه شرایطی است و اخذ آن چقدر هزینه برای سازمان ها در پی دارد؟
قبل از هر چیزی باید این را خدمت تمام متقاضیان مدرک ایزو 18001 عرض کنیم که در سال 2017 این استاندارد با نام جدید ایزو 45001 آورده می شود و دلیل عوض شدن نام این استاندارد تغییراتی است که در استاندارد مادر یعنی ایزو 9001 اتفاق افتاده است و باعث شده که به نوعی تمامی استاندارد های ایزو که به نوعی با ایزو 9001 در ارتباط هستند تغییر ویرایش پیدا کنند. اما هم چنان مردم ایران این استاندارد را با نام ایزو 18001 می شناسند و شاید چندین سال طول بکشد تا ایزو 45001 رواج پیدا کند.

اخذ مدرک ایزو 18001

ایزو 18001 به معنای سیستم ایمنی و بهداشت است. این استاندارد یکی از محبوب ترین استاندارد های بین المللی در شرکت های تولیدی است، زیرا دو مبحث بسیار مهم ایمنی و بهداشت سازمان را کنترل می کند. به نوعی دو فرد در سازمان باید مدرک این استاندارد را داشته باشند این دو فرد شامل:

  • مدیران فنی و تعمیرات و نگهداری
  • مدیر تولید

مدیران تعمیرات و نگهداری باید هم ایمنی و هم بهداشت سازمانی را زیر ذره بین قرار دهند، چگونگی کار کردن با دستگاه های پرخطر شامل دستگاه پرس، جوشکاری و حرارتی را باید یاد بگیرند و این که وظیفه کنترل سازمان در هنگام اتفاق افتادن شرایط بحرانی بر عهده این افراد است.

اما مدیران تولید سازمان بیشتر وظیفه بهداشت سازمان را بر عهده دارند هر چند نباید از مباحث ایمنی در خط تولید و انبار سازمان غافل شوند، مدیران تولید باید تمامی ابزار و وسایل ضروری سازمان را در دسترس قرار دهند و وسایلی که هر چند وقت یک بار به آن نیاز است را باید در مکان هایی قرار دهند که از خطر آلودگی و آسیب رساندن به آن ایمن باشد.

این دو مبحث تنها چشمه ای از الزامات ایزو 18001 است که در هنگام دریافت مدرک ایزو 18001 به افراد سازمان آموزش داده می شود، هزینه اخذ این مدرک به صورت رسمی برای سازمان و یا افراد سازمان 1 میلیون تومان است و شما عزیزان اگر می خواهید این استاندارد را چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری دریافت کنید با شماره زیر تماس بگیرید.

 

مهندس کریمی پور: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.