🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مشاور ایزو 50001

مشاور استاندارد ایزو 50001

آنچه در این مقاله می خوانید ....

یکی از استاندارد هایی که برای استقرار و آموزش آن نیاز به یک مشاور متخصص در زمینه سیستم مدیریت انرژی دارد، ایزو 50001 است که این استاندارد از الزامات مهمی برخوردار است.
سیستم مدیریت انرژی و رعایت آن بیشتر برای سازمان هایی است که در خصوص سیستم های نفت و گاز فعالیت می کنند. پیاده سازی درست این استاندارد می تواند منجر به کم شدن گازهای گلخانه ای و هم چنین صرفه جویی در مصرف انرژی شود. به همین دلیل است که بسیاری از سازمان هایی که در صنایع نفت و گاز در حال فعالیت هستند تمایل به پیاده سازی این استاندارد را دارند.

مشاور ایزو 50001

اما برای این که بتوان ایزو 50001 را در سطح سازمان استقرار داد باید با یک مشاور کاربلد و متخصص در این زمینه قرار داد بست. برخی از سازمان ها تنها می خواهند که آموزش این استاندارد را در سطح سازمان خود برقرار سازند که این کار می تواند بازدهی بسیار مناسبی داشته باشد و تا سال های سال نتایج مثبت آن را می توان حس کرد، و برخی دیگر از سازمان ها نیز تمایل به پیاده سازی ایزو 50001 و هم چنین دریافت گواهینامه مربوط به آن را دارند.

هر کدام از این دو روش پیشنهاد مناسبی است برای سازمان هایی که دوست دارند سیستم مدیریت انرژی را در سازمان خود برقرار سازند، ولی هر کدام از این روش ها خود تفاوت هایی با همدیگر دارد.

مشاور ایزو 50001 برای تدریس ایزو 50001 تنها مستندات و الزامات این استاندارد را به مدیران ارشد سازمان آموزش می دهد و شاید این کار دو روز به طول بینجامد و این که مشاور ایزو تنها دو روز در سازمان شما حضور داشته باشد و بعد از آن خود مدیران سازمان باید الزامات را در سازمان پیاده سازی کنند و از آن مراقبت کنند.

اما مشاوره ایزو 50001 و هم چنین پیاده سازی آن به چندین ماه فعالیت به وسیله مشاور نیاز دارد و به همین دلیل است هزینه این مورد به مراتب بیشتر از روش تدریس است و هم چنین برخی از روش های این استاندارد به صورت کاملا تخصصی در سازمان مورد اجراء قرار می گیرد.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و انتخاب مشاور ایزو 50001 و هم چنین هزینه های مربوط به آن با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.