🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
بهترین گواهینامه ایزو

معرفی بهترین گواهینامه ایزو در ایران

برخی از مدیران در سازمان های دولتی و خصوصی از ما می پرسند که در شرایط کنونی بهترین گواهینامه ایزویی که می توان درخواست داد مربوط به چه شرکتی است؟
برای معرفی بهترین گواهینامه ایزو باید به چند نکته اساسی در رابطه با چگونگی اخذ ایزو توجه کرد و این چگونگی بسیار مهم تر از گواهینامه ایزو است. اما در حال حاضر گواهینامه های بین المللی متعددی برای استاندارد های ایزو وجود دارند که به مزایای هر کدام از آن ها می پردازیم و می خواهیم این گواهینامه ها را بیشتر برای شما شرح دهیم.

گواهینامه ایزو

گواهینامه ایزو توف نورد

بیشترین تقاضا را در میان گواهینامه استاندارد های ایزو در ایران دارد و این برمی گردد به شناخته بودن این سازمان آلمانی برای سازمان های ایرانی و هم چنین مدت اعتباری که گواهینامه دارد. هزینه دریافت این مدرک بخاطر برند بودن سازمان معمولا 15 درصد بیشتر از سایر سازمان های صادر کننده ایزو است.

گواهینامه ایزو qal

این مدرک در ایران بسیار تقاضا دارد، اما تقاضای بالای آن برای سازمان ها نیست و برای افرادی است که بعد از گذراندن آموزش های ایزو خواهان دریافت آن هستند و این به هزینه بسیار پایینی بر می گردد که این گواهینامه دارد. اما برای صدور این گواهینامه در سازمان ها، باید هزینه بیشتری را پرداخت کرد.

گواهینامه ایزو certrome ایتالیا

این مدرک به خصوص برای شرکت هایی که در صنایع مختلف پتروشیمی در حال فعالیت هستند از اعتبار بالایی برخوردار است. یکی از مهم ترین مزیت های مربوط به این مدرک، به هزینه پایین آن برمی گردد. در واقع با هزینه کم تر از یک میلیون تومان می توان صاحب گواهینامه ای شد که اکثر شرکت های فعال در حوزه پتروشیمی و صنایع غذایی آن را قبول دارند.

گواهینامه ایزو dnv

اما کشورهای سوئیس و اتریش همواره مهد استاندارد سازی در دنیا بوده اند و شناخته شده ترین سازمان صادر کننده گواهینامه ایزو در این کشورها، dnv است که در ایران نماینده های متعددی هستند که می توانند این مدرک را برای شما صادر کنند، دلیل تقاضای زیاد این مدرک بر می گردد به اعتبار سه ساله آن برای سازمان ها.

گواهینامه swiss cert

اما یکی از مدارکی که از گواهینامه های بالا متمایز است، گواهینامه swiss cert می باشد و دلیل متمایز بودن آن بر می گردد به صادر شدن آن برای برخی از استاندارد های ایزو که تنها مربوط به این گواهینامه می باشد. برخی از استاندارد های ایزو هم چون ایزو ts 16949 و ایزو 27001 این گواهینامه را باید برای آن گرفت.

هزینه دریافت گواهینامه های ایزو

اما گواهینامه های دیگری نیز هستند که برای استاندارد های ایزو صادر می شود ولی در این متن ما تنها به برخی از شناخته شده ترین این مدارک پرداختیم و به همین دلیل شما عزیزان می توانید برای مشاوره بیشتر در این زمینه با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید.بالطبع هزینه دریافت گواهینامه استاندارد های ایزو برای سازمان های گوناگون متفاوت است ولی این را باید بگوییم گواهینامه شرکت tuv آلمان به دلیل برند بودن آن از هزینه بیشتری برخوردار است. معمولا هزینه دریافت گواهینامه های ایزو بین 1 الی 2 میلیون تومان است.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.