🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
ایزو 9001

چرا باید به دنبال گرفتن ایزو 9001 باشیم؟

بسیاری از مدیران این سوال مهم را در ذهن دارند که چرا ایزو 9001 برای سازمان آن ها مفید است و این که دنبال کردن این استاندارد چه اهمیتی برای آنان دارد؟
قبل از هر چیزی می خواهیم به تعریف استاندارد ایزو 9001 ورژن 2015 آن بپردازیم. استانداردی کامل و مرجع که باعث شده حتی سازمان های خدماتی نیز روی به گرفتن این استاندارد بیاورند. اما در واقع چه الزاماتی درون ایزو 9001 وجود دارد که باعث افزایش محبوبیت آن در بین سازمان های ایرانی و خارجی گردیده است.

تعریف ایزو 9001

قبل از هر کاری باید تعریف درستی از آن عامل را شنیده باشید وگرنه نمی توانید ذهنیت مثبتی نسبت به آن عامل داشته باشید، برای استاندارد ایزو 9001 نیز به همین ترتیب است و باید تعریف درستی از این استاندارد شنیده باشید تا بتوانید آن را بگیرید. ایزو 9001 یعنی سیستم مدیریت کیفیت سازمان. در واقع با این تعریف در می یابیم که هر عاملی در سازمان مربوط به کیفیت سازمان باشد را ایزو 9001 مدیریت می کند و در واقع هدف و وضع کاری آن عامل را مشخص می کند. به همین علت است که این استاندارد آن قدر در بین سازمان ها محبوب شده است.

گواهینامه ایزو 9001

شاید این جمله را شنیده باشید که هر مشاوره و آموزشی در آخر نیاز به داشتن یک مدرک دارد تا نشان دهد که سازمان آن دوره را گذرانده است و این که به الزامات آن استاندارد مجهز شده است. استاندارد ایزو 9001 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همین دلیل بعد از پیاده سازی ایزو 9001 باید سر ممیزی های داخلی و مراقبتی در سازمان انجام بپذیرد تا این که تاییده لازم از سمت سازمان سوم برسد و گواهینامه را صادر کند.

مشاوره ایزو 9001

اما می رسیم به مهم ترین بخش استاندارد ایزو 9001، یعنی پیاده سازی و مشاوره این استاندارد در سازمان ها. اولا مشاوره این استاندارد بسیار طیف گسترده ای را دارد و باید مشاور تشخیص دهد که در حال حاضر چه الزاماتی برای سازمان مربوطه مناسب است.بیشتر الزاماتی که در سازمان های خدماتی پیاده سازی می گردد بحث های مربوط به مدیریتی و رهبری سازمانی است و به مدیران سازمان نشان می دهد که چگونه باید شرکت خود را هدایت کنند تا به سمت مقصود و یا هدف برسند. اما برای سازمان های تولیدی بحث جداگانه ای است و سه مبحث کنترل کیفیت، برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات و سیستم انبارداری را در بر می گیرد به همین دلیل حتما باید تمامی سازمان های تولیدی این استاندارد را پیاده سازی کرده باشند وگرنه با ضرر بسیار بزرگی مواجه می شوند.

شرکت ایزو 9001

ما یکی از سازمان های مشاوره دهنده نه تنها در رابطه با استاندارد ایزو 9001 هستیم بلکه توانایی مشاوره و پیاده سازی استاندارد های تخصصی در حوزه های مواد غذایی، خودروسازی، نفت و گاز را نیز دارا می باشیم به همین دلیل می توانید برای مشاوره و پیاده سازی و هم چنین ثبت و صدور گواهینامه های ایزو همین الان با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.