🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
ایزو 9001

چگونه ایزو 9001 بگیریم؟

احتمالا با استاندارد ایزو 9001 و مزایای مربوط به آن آشنا هستید. در این مقاله به شما نشان داده است که چگونه با حداقل میزان سرمایه گذاری بتوانیم این استاندارد را در سیستم و کسب و کار خود پیاده سازی کنیم و گواهینامه مربوط به آن را دریافت کنیم. با ما باشید.
شاید برای شما جالب باشد اما هستند شرکت هایی که با گرفتن ایزو 9001، توانسته اند خیر و برکت را به سازمان خود بیفزاید و خود را از خطر ورشکستگی نجات دهند. برای گرفتن این استاندارد به مراحل زیر نیازمندیم.

ایزو 9001

آماده سازی جهت گرفتن ایزو 9001

اولین گام این قضیه است که تعیین کنید از چه شرکتی می خواهید گواهینامه ایزو را دریافت کنید. مسلما شرکت های معتبر در زمینه ثبت و صدور مدارک ایزو، با قوانین و مقررات مختلفی در زمینه ممیزی روبه رو هستند. برخی از آن ها سخت گیر و برخی دیگر مراحل ممیزی را ساده می گیرند.

اهدافی که کسب و کار شما را به سود می رساند تنظیم کنید

صدور این استاندارد می تواند با زمینه کاری شما تلفیق شود و رشد و سودآوری را برای شما به همراه داشته باشد. شناسایی عوامل داخلی و خارجی که نقشی تعیین کننده در میزان سود و زیان شرکت را دارد یکی از مهم ترین گام های استاندارد سیستم مدیریت کیفیت است. مسلما برای دست یابی به برخی از بازارهای داخلی و خارجی نیازمند گواهینامه ایزو 9001 هستید.

ایزو 9001

رویکرد خود را برای صدور ایزو 9001 انتخاب کنید

3 روش کلی برای صادر شدن گواهینامه ایزو وجود دارد:

  1. روش اول که محبوب ترین روش است اما ممکن سازمان را با هزینه های اضافی مواجه کند، استخدام یک کارشناس تمام وقت در جهت مستندسازی الزامات است. در حال حاضر حدود 15 درصد شرکت های دنیا برای صدور مدرک ایزو از این روش استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مزایای مربوط به این روش، داشتن همیشگی یک کارشناس فنی است که می تواند در هر لحظه از زمان مستندسازی را انحام دهد و در ارتباط با بروزرسانی و آپدیت این استاندارد، گام بردارد. مهم ترین وظیفه این کارشناس، ممیزی همیشگی مستندات در سازمان شماست که وظیقه مراقبتی را بر عهده دارد.
  2. روش دوم انتخاب یک شرکت مشاور در این زمینه است که این شرکت کارشناس فنی را در جهت گرفتن ایزو 9001 برای شما می فرستد و شرکت می تواند با پرداخت هزینه های ایابت و ذهاب، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را برای خود اخذ کند.
  3. اما روش سوم که مطمئنا بسیاری از مدیران ایرانی به دنبال آن هستند، آموزش دیدن مستندات ایزو به وسیله نماینده مدیریت شرکت است. این روش تنها برای شرکت های کوچک و متوسط توصیه می شود که قصد گرفتن گواهینامه ایزو را دارند.

جهت دریافت ایزو 9001 با شماره زیر تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.