🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گرفتن ایزو

گرفتن ایزو برای شرکت

چگونه می توان برای شرکت خود ایزو را دریافت کرد؟ آیا با گرفتن این استاندارد تغییری در ساختار کیفی سازمان به وجود می آید؟مزیت های این استاندارد در چیست؟
در این متن می خواهیم به مسائلی بپردازیم که استاندارد ایزو را بسیار مهم کرده است. در واقع اگر می خواهید از گرفتن استاندارد های ایزو در شرکت خود نتیجه مثبتی را ببینید بهتر است به این متن دقت داشته باشید.
تمامی سازمان های خدماتی و دولتی در این شرایط سخت اقتصادی در ایران نیاز به یک راهنما و مشاور دارند تا از محدودیت های مالی و زمانی رهایی یابند. در واقع یکی از مهم ترین مزیت گرفتن استاندارد های ایزو، کاهش هزینه های اضافی است. برای این منظور بهتر است قبل از این که ایزو را در سازمان خود پیاده سازی کنید از راهنمایی های مشاوران بهره ببرید.
اگر سازمان شما غذایی است باید به فکر دریافت ایزو 22000 و هم چنین استاندارد haccp باشید. در این سازمان ها بحث آلودگی بسیار اهمیت دارد و در ساختار ایزو 22000، کنترل آلودگی های سازمانی وجود دارد.
اما اگر در صنایع خودروسازی و یا نفت و گاز فعالیت می کند باید ایزو ts بگیرید. این استاندارد برای صنایع خودروسازی به ایزو ts 16949 برای صنایع نفت و گاز به ایزو ts 29001 مشهور است. در این گونه سازمان ها، کیفیت محصولات بالاترین درجه اهمیت را در سازمان دارد و به وسیله متدهای این استاندارد و با استفاده از کنترل عدم انطباق های سازمانی به این اصل می توان دست یافت.
اما استاندارد مشهور دیگری نیز در زمینه ایزو وجود دارد که برای آزمایشگاه های صنعتی و هم چنین کنترل کیفیتی طراحی شده است که به ایزو 17025 مشهور می باشد و وظیفه اصلی این استاندارد کالیبراسیون و طراحی تست های کنترل کیفیتی است.
اما تمامی این استاندارد ها که در بالا بدان اشاره شد، تخصصی می باشند و برای سازمان های مخصوص به خود درست شده است. اگر سازمان شما به هیچ کدام از این صنایع نمی خورد باید به فکر دریافت استاندارد ایزو 9001 باشید که مهم ترین استاندارد شناخته شده در دنیا است و سازمان ایزو تمامی متدهای کنترل مدیریتی و کیفیتی را در این استاندارد طراحی کرده است.
اگر می خواهید برای گرفتن ایزو اطلاعات بیشتری را دریافت کنید و از هزینه های مشاوره و هم چنین صدور گواهینامه اطلاع پیدا کنید، همین الان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.