🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گرفتن ایزو 9001

گرفتن ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید ....

امروز می خواهیم به گرفتن ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت بپردازیم تا مدیران بدانند که این استاندارد چقدر می تواند در دگرگونی سازمان آنها نقش داشته باشد. به همین دلیل لازم می دانیم در این رابطه بیشتر توضیح دهیم.
سیستم مدیریت کیفیت اسم استانداردی است که باید در تمامی سازمان های ایران اجراء شود. شاید عده بسیار زیادی از مدیران قدیمی بر این عقیده باشند که استفاده از این سیستم های مدیریتی هیچ گونه تاثیری بر سودآوری و افزایش فروش شرکت نخواهد داشت، اما می خواهیم به شما ثابت کنیم که با گرفتن ایزو 9001 خیلی از کارها در سازمان انجام می گیرد که ربط غیر مستقیم به سودآوری شرکت دارند.

گرفتن ایزو 9001

هدف از گرفتن ایزو 9001

برای هر کاری باید هدف مربوط به آن کار را دنبال کنیم، در این جا به سه هدف مهم در ارتباط با گرفتن ایزو 9001 می پردازیم:

  1. کاهش دوباره کاری ها در سیستم
  2. کاهش عدم انطباق
  3. بازاریابی و تبلیغات موثر

دوباره کاری ها در یک سیستم زمانی پیش می آید که پرسنلین درک درستی از شرح وظایف خود نداشته باشند. هم چنین عامل دیگر در صورت گرفتن این دوباره کاری ها، عدم پیوند خوردن درست بین مشاغل است. زمانی این دوباره کاری ها انجام نمی پذیرد که پرسنلین باید بدانند در قبال سایر افراد فعال در شرکت چه وظایفی دارند.
اما مورد دوم که اتفاقا از اهمیت بسیار زیادی هم برخوردار است کاهش عدم انطباق در سیستم مدیریت کیفیت است. زمانی این اتفاق رخ می دهد که ندانیم سر منشاء بروز آسیب ها و خرابی ها چه موردی است. در هنگام گرفتن ایزو 9001 این موضوع مطرح می شود که این خرابی توسط چه شخصی در چه زمانی و چه عاملی باعث بروز این خرابی شده است و ردیابی کاملا دقیق و اساسی در این رابطه صورت می پذیرد تا در آینده بتوانیم جلوی این خطا و اشتباهات را بگیریم.

گرفتن ایزو 9001

بازاریابی و تبلیغات

بحث جدیدی که اضافه شده بازاریابی و تبلیغات موثر است. تیم تحقیق و توسعه و هم چنین کارشناس فروش شرکت وظیفه پیاده سازی این فرآیند را بر عهده دارد. بسیاری از مدیران شرکت بر این عقیده اند که محصولات و خدمات متمایز خود می تواند برای شرکت بازاریابی به همراه داشته باشد و دیگر نیازی به تبلیغات نیست. کا این قضیه را مانند این مورد می بینیم که یک محصول خوب تولید می کنید ولی آن را در منزل قائم می کنید، مسلما هر چقدر کیفیت این محصول بیشتر باشد تاثیری در فروش محصول نخواهد داشت چون کسی آن را نمی بیند، به همین دلیل در استاندارد ایزو 9001 مناسب ترین شیوه های مربوط به بازاریابی و تبلیغات به شما آموزش داده می شود.
در این استاندارد مسائل و موارد مهم دیگری نیز وجود دارد که ما در این مقاله تنها به سه مورد از این الزامات و اهداف مربوط به گرفتن ایزو 9001 اشاره کردیم. جهت دریافت این استاندارد با ما تماس بگیرید.

شماره موبایل: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.