🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
دریافت گواهینامه ایزو

دریافت گواهینامه ایزو معتبر

چرا دریافت گواهینامه ایزو معتبر مهم است؟ گواهینامه ایزوی تقلبی را چگونه از اصل آن تشخیص دهیم و هزینه صدور این مدارک معتبر چقدر است؟
شرکت ها بنابه نیازهایی که دارند درخواست ثبت و صدور گواهینامه ایزو را به ما ارائه می دهند. اما قبل از هر کاری بهتر است شناختی اجمالی از خدمات و یا محصولاتی که می خواهید خریداری کنید داشته باشید.

دریافت گواهینامه ایزو در ایران

در کشور ایران می توان بنابه نیاز خود درخواست دو نوع گواهینامه ایزو را داد. هر کدام از این گواهینامه ها اعتبار خود را دارند و هر کدام برای کاری ساخته شده اند.

  • گواهینامه ایزوی داخلی
  • گواهینامه ایزو خارجی

دریافت گواهینامه ایزو

شرکت هایی که فقط قصد دارند به مشتریان خود نشان دهند که گواهینامه ایزو دریافت کرده اند می توانند از گواهینامه ایزو داخلی استفاده کنند که هزینه ثبت و صدور آن زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت 2 میلیون تومان است که احتمالا می توانید تخفیفاتی در این زمینه بگیرید.

اما شرکت هایی که قصد تجارت و هم چنین صدور کالا و خدمات خود را دارند باید از گواهینامه ایزو خارجی استفاده کنند که این مدارک به سادگی گرفته نمی شود و باید قبل از آن تمامی مستندات ایزو در سازمان شما پیاده سازی شود. احتمالا برای اخذ این مدرک عجله دارید و زمان کمی در اختیار دارید ما می توانیم برای شما تبصره ای قائل شویم و ابتدا گواهینامه ایزو معتبر خارجی را برای شما صادر کنیم و سپس مستندات در سازمان شما پیاده سازی شود. هزینه ثبت و صدور گواهینامه ایزو خارجی یک میلیون تومان است.

گواهی ایزو معتبر

 

گواهینامه ایزو معتبر را چگونه تشخیص دهیم

امروزه در کشور ایران متاسفانه تعداد شرکت هایی که گواهی ایزو تقلبی به مشتریان خود ارائه می کنند بسیار زیاد است به همین دلیل لازم است چند نکته در خصوص تشخیص اعتبار این مدارک را یاد بگیرید:

  1. اولین نکته تحت اعتبار بودن مدرک زیر سازمان iaf است. لیست شرکت ها و سازمان هایی که زیر نظر این ارگان هستند در سایت مرجع iaf.nu قابل رویت است.
  2. این نکته را نظر داشته باشید که مدرک ایزوی معتبر 1 ساله برای مشتریان صادر می شود و هر سال باید تمدید شود و تاریخ اعتبار آن 3 سال است و برای این که در اول 3 سال مدرک ایزوی شما اعتبار داشته باشد باید هزینه ی جداگانه ای پرداخت شود
  3. اغلب مدارک ایزوی معتبر نیاز به ممیزی داخلی و خارجی دارند و صرفا بدون انجام ممیزی، دادن گواهینامه ایزو معتبر امکان پذیر نیست
  4. این مدارک اغلب با قیمت دلار و یورو محاسبه می شوند و با توجه به نوسانات ارزی در کشور ایران بالا و پایین می شوند.

لیست شرکت های گواهی دهنده ims در ایران

بدون شک استاندارد ims یکی از ایزوهایی است که تمامی سازمان ها بدان نیاز دارند. بسیاری از مدیران این سوال را دارند که چگونه شرکت هایی را پیدا کنند که می تواند گواهینامه ایزو معتبر در زمینه ims برای آن ها صادر کند. برای این کار می توانید به این لینک مراجعه کنید و اسم سازمان هایی را که می توانند مدرک معتبر ایزو را برای شما صادر کنند پیدا کنید. هم اکنون شرکت مشاوره آروین ایزو، با موسسه کیفیت انطباق کیهان که عضو ناسی است همکاری می کند و می تواند برای شما گواهینامه معتبر ایزو ims را صادر کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخفیفات فروش در این زمینه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.