🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
شرکت ایزو 9001

شرکت مشاوره ایزو 9001

آنچه در این مقاله می خوانید ....

امروز می خواهیم به یکی از مهم ترین دستورالعمل های ایزو 9001 بپردازیم که یک شرکت مشاوره ایزو بایستی آن را با دقت برای شرکت های تولیدی انجام دهد. با ما همراه باشید تا با شرکت ایزو 9001 بیش تر آشنا شوید.
مسلما هر سازمان تولیدی برای این که بخواهد با کمبود تولید و موجودی مواجه نشود نیاز به برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی هفتگی دارد. برخی از شرکت ها متاسفانه چنین برنامه ریزی ندارند و شاهد آن هستیم که هر روز با کمبود موجودی مواجه می شوند و به همین دلیل مشتریان خود را از دست می دهند. امروز می خواهیم در ارتباط با یکی از مهم ترین دستورالعمل های ایزو 9001 در خصوص برنامه ریزی تولید هفتگی و ماهیانه صحبت کنیم.

دستورالعمل ایزو 9001

قبل از هر چیزی باید عنوان کنیم که استاندارد ایزو 9001 مسئولیت برنامه ریزی تولید را بر عهده مدیر تولید سازمان گذاشته و هم چنین مسئولیت موجودی انبار بر عهده انباردار است. در واقع این دو نفر یک رابطه شغلی بسیار نزدیکی با همدیگر دارند. شرکت مشاوره ایزو در زمینه پیاده سازی ایزو 9001 بایستی برنامه ریزی های مربوط به احتیاجات مواد اولیه را به مدیر تولید سازمان آموزش دهد. در واقع هدف این است که بدانیم برای تولید یک قلم از کالا به چه مقدار مواد اولیه نیاز داریم. این مواد بایستی در لیست های مربوط به سفارشات مواد اولیه ثبت شوند و هر هفته این کار انجام بپذیرد.
معمولا در شرکت های تولیدی یک رقم از کالا بسیار پرفروش است پس بهترین حالت برای این عامل این است که همیشه پیش بینی بالاتری نسبت به اقلام مواد اولیه این کالا داشته باشیم، این مورد یکی از مهم ترین الزامات ایزو 9001 به حساب می آید. هم چنین انبار این واحد کالا بر عهده انباردار سازمان است و بایستی همیشه موجودی این رقم از کالا را در رسیدهای موجودی کالا ثبت کند.

شرکت ایزو 9001

شرکت ایزو 9001

پیاده سازی و مشاوره ایزو 9001 بسیار ساده س و کافی است که مشاور اندکی تجربه و تخصص در این زمینه داشته باشد تا امور مربوط به آموزش و پیاده سازی این استاندارد را به پرسنلین سازمان آموزش دهد. جهت دریافت این استاندارد با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره موبایل: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.