🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
هزینه پیاده سازی ایزو

هزینه پیاده سازی ایزو در ایران چقدر است؟

آنچه در این مقاله می خوانید ....

هزینه پیاده سازی ایزو چقدر است؟ این سوال دغدغه اصلی مدیران شرکت های ایران می باشد. در جواب به این سوال باید بگویم که اصولا هزینه ها به چند دسته تقسیم می شود. 1. هزینه مربوط به مشاوره 2. هزینه مربوط به پیاده سازی استاندارد ایزو 3. صدور گواهی ایزو.
جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
هر بار که با مشتری ملاقات می کنم، یکی از سوالاتی که از ما می پرسند این است که صفر تا صد استقرار ایزو چقدر هزینه دارد؟ چه در بخش خصوصی و چه در بخش عمومی، همه ما باید قبل از بستن قرارداد متقاضیان خود را توجیه کنیم، که cb گواهینامه ایزو و هزینه آن متفاوت است.
یکی از مزایای گواهینامه ایزو برای تجارت شما به ارمغان آوردن اعتبار می باشد، اما چقدر باید برای این کار هزینه شود؟ متأسفانه هیچ پاسخ ساده ای برای این سوال وجود ندارد زیرا کاملاً به سازمان و سیستم های مدیریتی شما بستگی دارد!

پیاده سازی ایزو چیست:

آماده سازی برای پروسه ی پیاده سازی ایزو می تواند برای سازمان ها در هر اندازه ای طاقت فرسا و استرس زا باشد. نحوه آماده سازی یک سازمان برای استقرار ایزو به عواملی مانند اندازه و پیچیدگی فرآیندهای آن، دانش و فرهنگ فعلی مربوط به استاندارد ( یعنی کیفیت، محیط زیست، ایمنی و غیره بستگی دارد).
شش نکته مهم در خصوص انجام پروسه ی پیاده سازی ایزو به صورت موثر:
علیرغم تفاوتهایی که ممکن است بین سازمانها وجود داشته باشد، چند نکته وجود دارد که روند پیاده سازی ایزو برای تمامی استانداردها بهبود می بخشد.

  1. ابتدا نیاز است استاندارد درخواستی خود را بشناسید:
    نیاز است که برخی از پرسنل الزامات سیستم مدیریت را بدانند. لازم نیست همه در مورد الزامات استانداردی که اجرا خواهد شد متخصص باشند، اما پرسنل کلیدی باید تمام الزامات استاندارد را بطور کامل بشناسند و درک کنند.
  2. قدم بعدی مطلع کردن پرسنل خواهد بود:
    فرایند پیاده سازی وظیفه چند نفر منتخب نیست. همه باید در این روند شرکت کنند. هر پرسنلی باید بداند چه چیزی در حال اجراست، چرا اجرا می شود، چه مزایایی برای سازمان و برای خود آنها دارد و چگونه در این فرایند مشارکت خواهند داشت. وقتی افراد مطلع شوند، بازتر و مایل به همکاری در اجرا خواهند بود.
  3. تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی سازمان:
    قبل از شروع به اجرای هر سیستم مدیریت، یک سازمان باید میزان مطابقت خود با استاندارد را بداند. این به سازمان اجازه می دهد تا نقاط قوت و ضعف خود را در مورد سیستم مدیریت ایزو که مایل به پیاده سازی آن هستید بهتر درک شود.
  4. فرآیندهای خود را برنامه ریزی کنید:
    ایجاد و ثبت فرایندهای جاری به منظور آگاهی از روابط بین بخشها و نحوه جریان فرآیندها در سازمان می باشد. این به سازمان ها امکان می دهد تا اجرای خود را بر اساس فرایندهای موثر سازمان برنامه ریزی کنند.
  5. مرور رویه و دستورالعمل های کاری:
    بسیاری از فرایندها به اطلاعات مکتوب و مستند نیاز دارند که تضمین می کند فعالیتها به درستی انجام می شوند. سازمانها باید بررسی کنند که کدام فرایندها مستند شده و تعداد دستورالعملهای کاری چگونه است.
  6. مرور برنامه های آموزشی فعلی:
    برنامه های آموزشی و آگاهی موجود را ارزیابی کنید. آموزش و آگاهی بخش مهمی از فرایند پیاده سازی است.

اینها توصیه هایی هستند که به سازمان شما کمک می کند تا برای پیاده سازی ایزو آماده گی کاملی داشته باشید.
هزینه پیاده سازی ایزو

هزینه پیاده سازی ایزو:

هزینه اجرایی کردن ایزو در هر شرکت / سازمانی نسبت به شرکت / سازمان دیگر متفاوت است و بستگی به متغیرهای زیادی دارد مثله:

  1. تعداد کارکنان
  2. بزرگی و کوچکی سازمان
  3. نوع آموزش به کارکنان
  4. و سایر موارد

اما به صورت کلی هزینه ها به هزینه ایاب و ذهاب مشاور، هزینه مربوط به پیاده سازی و صدور گواهینامه بین المللی زیر نظر سازمان استاندارد تقسیم خواهد شد.
هزینه دریافت گواهینامه ایزو به عوامل مختلفی بستگی دارد، به چه معناست؟ برای شفاف سازی بیشتر به عنوان مثال، یک کسب و کار کوچک که نزدیک به دستیابی الزامات استاندارد با شروع فرآیند است، بنابراین دارای مراحل صدور گواهینامه آسان و هزینه های گواهینامه نسبتاً کم است. اگرچه می توانید انتظار داشته باشید که برای گواهینامه مجدد هر سه سال هزینه کنید، اما ممکن است متوجه شوید که هزینه کل گواهینامه کمتر از آن چیزی است که تصور می کردید. این بدان معناست که گواهینامه می تواند برای مشاغل با هر اندازه قابل دستیابی باشد و هزینه ها متفاوت است.
زیرا هزینه صدور گواهینامه ایزو بر اساس اندازه سازمان شما، استانداردی که پیاده سازی می کنید و موارد دیگر بستگی دارد. بهترین راه برای بدست آوردن تصور دقیق از هزینه صدور گواهینامه، درخواست نقل قول از مرجع گواهینامه ایزو ( نمایندگی های ایزو) است.
جهت مشاوره بیشتر در خصوص هزینه پیاده سازی ایزو با ما تماس بگیرید:
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.