🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گواهینامه ce

گواهینامه ce اروپا از سیستم کاران

آنچه در این مقاله می خوانید ....

شرکت هایی که امروزه می خواهند گواهینامه ce اروپا را دریافت کنند، از شرکت معتبر سیستم کاران کار خود را پیگیری می کنند و این نشان می دهد که این سازمان توانسته است اعتماد مشتریان خود را در این زمینه جلب کند.
متاسفانه بسیاری از مدیران، اطلاعات کافی در خصوص گواهینامه ce اروپا و مراحل صدور آن ندارند. در این متن می خواهیم اطلاعاتی را به شما عزیزان دهیم که تاکنون هیچ شرکتی این اطلاعات را بیان نکرده است چون ممکن است به بازار آن ها آسیب برسد.
برای اخذ گواهینامه ce اروپا، بایستی محصول مورد نظر در اسکوپی که وزارت ce اروپا تعیین کرده است قرار داشته باشد. معمولا ce معتبر باید تحت یکی از ab های دولنی قرار داشته باشد. در حال حاضر هزینه صدور ce اروپا حدود 2000 یورو است و این مبلغ برای شرکت های ایرانی بسیار گران تمام می شود به همین دلیل شاهد آن هستیم که برخی از شرکت های ایرانی می گویند با هزینه ای معادل 4 میلیون تومان این مدرک را برای شما صادر می کنند، که عملا چنین چیزی وجود ندارد و این مدرک فیک است و شما با گرفتن چنین گواهینامه ای نمی توانید صادرات کنید و فقط جنبه تبلیغاتی دارد. پس چاره چیست؟

گواهینامه ce

اخذ گواهینامه ce معتبر با هزینه مناسب

در حال حاضر شرکت آروین ایزو می تواند برای شما گواهینامه ecm معتبر اخذ کند. گواهینامه ای که از شرکت سوروین کوالیتی صادر می شود و برای صدور آن هزینه ای معادل 5 میلیون تومان باید پرداخت شود. اما آیا این مدرک اعتبار دارد و می توان از آن برای صادرات به کشورهای حوزه اتحادیه اروپا بهره ببریم؟

قبل از این کار بهتر است با کارشناسان شرکت مشاوره بگیرید، باید ببینیم که آیا محصول شما در اسکوپ خاصی که سازمان تعریف کرده است قرار دارد یا خیر. اگر قرار نداشته باشد شما به راحتی بدون داشتن هیچ گواهینامه ای می توانید صادرات خود را انجام دهید و این مساله ای است که هیچ کدام از شرکت های مشاوره ای در این زمینه برملا نکرده اند تا بازار آن ها خراب نشود.

شاهد آن هستیم که بر روی لوله های پلی اتیلن، نشان ce بر روی محصول درج شده است. این نشان کاملا فیک و جنبه تبلیغاتی است چون اصلا لوله های پلی اتیلنی در اسکوپ خاصی قرار نمی گیرند و ابدا برای صادرات نیاز به گواهینامه ce ندارند به همین دلیل است قبل از اقدام برای سفارش این محصول بهتر است با ما تماس بگیرید.

با صادر کردن گواهینامه ecm می توانید حتی به کشورهای اوراسیا هم چون ترکیه و عراق هم صادرات انجام دهید. همین الان با ما تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را در این زمینه برای شما عزیزان انجام دهیم.

شماره موبایل: 09902702205
شماره ثابت: 08733230268

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.