🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
ایزو 14001

آموزش مجازی ایزو 14001

آنچه در این مقاله می خوانید ....

تعداد کمی از شرکت های ایرانی هستند که آموزش مجازی ایزو 14001 را دارند و در این میان باز هم میزان شرکت هایی که ورژن 2015 آن را آموزش می دهند به تعداد انگشتان یک دست نمی رسد. به این علت سایت ما یادگیری این استاندارد را برای افراد جدی گرفته است.
بسیاری از شرکت های ایرانی که بر مبنای آموزش مجازی ایزو راه اندازی شده اند، ایزو 14001 را مبنای کار و تدریس خود قرار داده اند، اما از این میان تنها ورژن 2015 این استاندارد است که در حال حاضر و در دنیای امروزی کاربردی است. شاید به جرات بتوان گفت اگر این استاندارد به صورت کامل و درست تدریس و آموزش شود تحولی عظیم در سازمان ها، رخ خواهد داد.

ایزو 14001 ورژن 2015

مهم ترین مساله در خصوص آموزش مجازی ایزو 14001 مبحث جدید بودن ورژن آن است، اصلی که بسیاری از سازمان های ایرانی آن را رعایت نمی کنند و تنها به مستندات ورژن قبلی و همان 2004 اکتفا می کنند. در آموزش مجازی این استاندارد باید تمامی مباحثی که بیشتر به مدیریت ریسک و فرصت سازمانی برمی گردد آموزش داده شود، مباحثی که در ورژن قبلی مشاهده نمی شد و به همین دلیل است که این استاندارد بسیار بیشتر از قبل محبوب شده است.

اما چگونه می توانید آموزش مجازی ایزو 14001 ورژن 2015 آن را از ما دریافت کنید؟ شما برای این کار دو راه حل دارید که به شما عرض خواهیم کرد.

راه حل اول که اتفاقا بیشتر سازمان ها به دنبال آن هستند دریافت مستندات مربوط به این استاندارد است که شرکت ما توانسته است با تلاش شبانه روزی همکاران و متخصصان عزیز در این امر، مستندات کامل این استاندارد را تهیه کند. برای این که بیشتر بتوانید اعتماد کنید چندین نمونه از مستندات این استاندارد را برای شما عزیزان می فرستیم و زمانی که از کیفیت کار مطمئن شدید مبلغ مستندات که حدود 200 هزار تومان است پرداخت می کنید و بقیه مستندات بلافاصله برای شما عزیزان فرستاده می شود.

راه حل دوم این است که آموزشی را که توسط استاد این دوره طراحی شده است برای شما عزیزان بفرستیم و این مساله در فروشگاه سایت بارگذاری شده است و شما می توانید بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی، لینک دانلود این آموزش ها را دریافت کنید و بتوانید آموزش ها را مشاهده کنید.

اما در واقع ما راه حل اول را برای سازمان هایی که می خواهند ایزو 14001 ورژن 2015 را پیاده سازی کنند مفید می دانیم و راه حل دوم را مخصوص کسانی می دانیم که به مباحث زیست محیطی علاقه مند هستند و یا دانشجوی این رشته هستند و می خواهند در این حوزه مشغول به کار شوند به هر حال می توانید با ما تماس بگیرید تا با مستندات کامل این استاندارد آشنا شوید و بهتر بتوانیم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

مهندس کریمی پور: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.