🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
اخذ ایزو مشهد

اخذ ایزو در مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید ....

یکی از شهرهای مهم کشور در قبال اخذ استاندارد های ایزو، مشهد است که ماهیانه تعداد زیادی از شرکت ها برای دریافت ایزو با ما ارتباط می گیرند.
دلیل بالا رفتن تقاضای ایزو در مشهد به نسبت سایر شهرهای ایران، وجود افرادی تحصیل کرده و نخبه در شرکت های دانش بنیان این استان است که سبب شده است دلیل گرفتن ایزو را برای صنعت مربوطه حس کنند.

راهنمای گرفتن ایزو در مشهد

برخی از شرکت های مشاوره ای، گواهینامه ایزو را با هزینه ای بسیار پایین به متقاضیان اعلام می کنند، این هزینه ها گاهی به 300 هزار تومان هم می رسد. مطمئنا چنین مدرکی فیک است، چون که مدرکی اگر خارج از کشور صادر شود، کم ترین قیمت پیشنهادی آن 1 میلیون تومان است. پس فریب چنین شرکت هایی را نخورید.

ایزو در مشهد

شاید اگر شرکت های صنعتی مجبور به کاری نشوند هزینه ای صرف نمی کنند و تعداد محدودی از شرکت های خودروسازی و نفت و گاز هستند که ناچار به دریافت ایزو می باشند، مابقی شرکت ها، اختیاری ایزو را دریافت می کنند.
اما اگر به خصوصیات استاندارد های ایزو بنگریم متوجه می شویم که دریافت ایزو می تواند امور تعمیرات و نگهداری ماشین آلات و دستگاه ها را تا حد زیادی کاهش دهد، که این خود باعث کاهش هزینه ها می شود.
اگر ایزو دریافت کنیم، باعث می شود که فرآیندهای داخلی سازمان نظم بهتری پیدا کند و دیگر نیاز نباشد که برای انجام دادن کاری که روزهای قبل هم مشابه آن را در سازمان انجام دادیم ساعت ها وقت و انرژی بگذاریم و در آخر احتمال دارد آن کار را به اشتباه انجام دهیم.

ایزو در مشهد

خدمات شرکت ایزو در مشهد

از خدمات مربوط به شرکت مشاوره ایزو در مشهد می توان به پیاده سازی، آموزش و مشاوره اشاره کرد. آموزش الزامات مربوط به آخرین ورژن استاندارد های ایزو توسط کارشناسان مجرب و با تجربه ما صورت می گیرد، با بروزرسانی الزامات استاندارد های ایزو، آشنا هستیم و در لحظه این تغییرات را در سازمان شما به اجراء در می آوریم تا بهترین نتیجه را از گرفتن سیستم های مدیریتی ببرید. هم چنین اعزام کارشناسان ایزو به محل سازمان شما از دیگر وظایف خدمات شرکت به حساب می آید.

اخذ ایزو در مشهد

هزینه ایزو در مشهد

اگر به دنبال این هستید که بدانید هزینه ایزو در مشهد چقدر است باید از اطلاعات این سایت استفاده کنید. دو دسته ایزو داریم که برای دریافت آن می بایست تعیین کنید کدام یک از این ایزوها را می خواهید.

  • ایزو با اکریشن بادی خصوصی
  • ایزوی اکریشن بادی دولتی

شرکت مشاورین آروین ایزو هر کدام از این روش ها را برای شما انجام می دهد. در ارتباط با اکریشن بادی باید بگوییم سازمانی است که ایزوی بین المللی تحت اعتبار آن درآمده. بسیاری از اکریشن بادی های دولتی تحت اعتبار سازمان تایید صلاحیت ایران است و هزینه ای به مراتب بیش تری را دارند. هم چنین دریافت ab دولتی نیاز به چندین ماه مشاوره حضوری دارد. در حال حاضر این هزینه ها در جدول زیر آمده است.

هزینه اکریشن بادی خصوصی

هزینه اکریشن بادی دولتی

800 هزار تومان

بستگی به شرکت دارد اما هزینه ای متوسط 2الی 3 میلیون تومان

 

این موارد خصوصیاتی بود که نشان می دهد اخد ایزو چقدر می تواند در سازمان ها تاثیر مثبتی بگذارد، این تاثیرات تنها در سازمان های تولیدی نیست، بلکه در سازمان های خدماتی و پیمانکاری نیز می توان به مدیران پروژه و دیگر پرسنلین سازمان آموزش ایزو را داد تا بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی دریافت و اخذ ایزو در مشهد و سایر شهرهای کشور با شماره زیر تماس بگیرید.

 
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
1 پاسخ
  1. سحر روشنک
    سحر روشنک گفته:

    با سلام
    من سر ممیز سیستم های ایزو ۲۲۰۰۰ و ۹۰۰۰ و همچنین سیستم های HACCP و GMP هستم. در صورتی که امکان همکاری اینجانب با شرکت شما وجود دارد لطفا ایمیل خود ار ارسال فرمایید تا رزومه خود را برای شما بفرستم.
    با تشکر
    سحر روشنک

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.