🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

اخذ گواهینامه ایزو 50001

آیا با مزایای استاندارد ایزو 50001 آشنا هستید؟ آیا می دانید که این استاندارد چه کاربردی دارد و اخذ گواهینامه مربوط به آن چگونه است؟
معمولا سازمان هایی که مبحث انرژی در آن جا از درجه اهمیت بالایی برخوردار است باید به فکر دریافت ایزو 50001 باشند. در اکثر مواقع شرکت های نفت و گاز به دنبال اخذ این استاندارد هستند، هر چند اعتقاد داریم که دیگر شرکت های تولیدی که خواهان اصلاح الگوی مصرف خود هستند نیز می توانند این استاندارد را در سازمان خود پیاده سازی کنند.

گواهینامه ایزو 50001

برای پیمانکاران شرکت های نفت و گاز، داشتن گواهینامه ایزو 50001 به منزله کسب اعتماد و اعتبار از نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی است، اما زمانی این اعتبار بالاتر می رود که تمامی مستندات استاندارد ایزو 50001 به صورت کامل و دقیق در سازمان اجرایی شده باشد. این مورد را باید در هنگام دریافت گواهینامه cb تشخیص داد، زیرا قوانین و مقرراتی که در خصوص این مدارک موجود است باعث سخت گیری های متعدد در هنگام دریافت گواهینامه می شود به همین دلیل با دیدن این گواهینامه باید مطمئن شویم که الزامات به صورت کامل در سازمان اجرایی شده است و آن را می توانیم حس کنیم.

در این مقاله می خواهیم به مواردی بپردازیم که استاندارد ایزو 50001 به سازمان می آورد. این استاندارد باعث می گردد که سیستم مدیریت انرژی به صورت کامل در سازمان پیاده سازی شود، این مساله می تواند با آموزش کارکنان خط تولید در خصوص صرفه جویی در مصرف آب، برق و گاز انجام شود. برای مصرف آب باید دپارتمان هایی را پیدا کنیم که در آن جا مصرف زیاد است مثل انبارها و یا سازمان هایی که غذاخوری دارند و با اصلاح الگوی مصرف می توان این مورد را انجام داد.

برای صرفه جویی در مصرف برق باید سیستم الکتریکی سازمان به صورت مرتب و ماهیانه مورد رسیدگی قرار بگیرد، هم چنین از عایق بندی های مختلف برای ایجاد رسانایی بهتر و کاهش مصرف انرژی بهره بگیریم.

هم چنین در اصلاح الگوی مصرف گاز باید به مواردی توجه شود که سبب افزایش مصرف می شود در این گونه موارد نشتی های سازمان بیشتر در این استاندارد مورد توجه قرار می گیرد.

هم چنین این مباحث بخش کوتاهی از مستندات ایزو 50001 برای گرفتن گواهینامه مربوط به آن است. و بیشترین کاربرد این استاندارد مربوط به خط تولید آن می باشد که بسیاری از سازمان ها به این موارد توجهی ندارند. در ادامه در خصوص چگونگی بهینه سازی انرژی در خط تولید بحث خواهیم کرد و اگر شما خواهان اخذ این استانداردد هستید کافی است با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره همراه: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.