🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

بهترین روش برای استقرار ایزو 9001

در این مقاله می خواهیم به بهترین روش استقرار ایزو 9001 بپردازیم. سازمانی که قصد دریافت این استاندارد را داشته باشد بایستی بداند که مزایا و روش های اجرایی مربوط به سیستم مدیریت کیفیت به چه شکلی است. همگی این موارد می تواند در تصمیم گیری مدیریت ارشد در جهت اخذ این ایزو موثر باشد.

چرا استقرار ایزو 9001 مهم است؟

همین الان یک سرچ کوتاه در اینترنت برای استقرار ایزو 9001 بزنید. تعداد شرکت هایی که نظامنامه کیفیت خود را در سایت بارگذاری کرده اند بسیار زیاد است و این مساله نشان می دهد که تمامی صنایع کوچک و بزرگ به پیاده سازی این استاندارد نیاز دارند. در واقع با پیاده سازی استاندارد به سادگی می توان تمامی کارهای زائد شرکت که باعث بالا بردن هزینه های اضافی می شود از بین برد. این مهم ترین اصل در ارتباط با گرفتن ایزو 9001 به حساب می آید.

استقرار ایزو 9001

روش های استقرار ایزو 9001 کدام است؟

با وجود این که ایزو 9001 می تواند ضعف های سیستماتیک سازمان را شناسایی کند اما هنوز مشاهده می کنیم برخی از شرکت های مشاوره ای بدون حتی یک جلسه حضوری گواهینامه ایزو 9001 صادر می کنند. این کار اصلا توجیهی ندارد و بهتر است برای شناسایی ضعف های یک سیستم حداقل 12 جلسه کاری برای پیاده سازی ایزو 9001 گذاشته شود و این مساله بهترین روش در جهت استقرار ایزو 9001 به حساب می آید.

پیاده سازی ایزو 9001

برای پیاده سازی ایزو 9001 چه کارهایی باید انجام بگیرد؟

مراحل پیاده سازی و مشاوره ایزو 9001 به 3 قدم تقسیم بندی می کنیم. این سه قدم شامل موارد زیر است:

  1. گذاشتن جلسه توجیهی: منظور از این جلسه، آشنایی شرکت مشاوره با سازمانی است که قصد دریافت ایزو 9001 را دارد. بدون شک بدون شناسایی روند تولید محصولات و خدمات شرکت نمی توان پیاده سازی دقیقی در ارتباط با مستندات ایزو 9001 داشت. این شناسایی می تواند کلیه اعضای شرکت را در ارتباط با گرفتن استاندارد درگیر کند. به همین دلیل در این جلسه شرح وظایف تمامی پرسنلین شرکت به افراد سازمان داده می شود.
  2. پیاده سازی مستندات: خود استاندارد ایزو از یک سری مستندات تشکیل می شود. این مستندات روش های اجرایی را شامل می شود که نظامنامه استاندارد تدوین کرده است.
  3. آموزش روش های اجرایی و چگونگی تکمیل فرم ها: مرحله آموزش روش های اجرایی ایزو 9001، توسط کارشناس و مشاور آروین ایزو داده می شود. هر کدام از کارمندان شرکت وظیفه ای در جهت اجرایی کردن استاندارد دارند. به همین دلیل استاندارد برای تمامی اعضای شرکت شرح وظیفه ای گذاشته است. به فرض مثال برای مدیر کیفی شرکت، روش های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها آموزش داده می شود تا بر اساس فرمی که به وی داده می شود بتواند از داده های به وجود آمده از فرآیندهای شرکت، اندازه گیری دقیقی داشته باشد.
  4. ممیزی و صدور مدرک ایزو 9001: اما آخرین مرحله ممیزی از یک شرکت خارجی در جهت صدور گواهینامه ایزو 9001 است. تمامی مراحل استقرار ایزو 9001، توسط کارشناس مشاورین آروین ایزو و به شکل شماتیکی به شما عزیزان داده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.