🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
دریافت گواهینامه ایزو

دریافت گواهینامه ایزو فوری

صدور مجوز ce_ صدور انوع گواهینامه ایزو _ آیا برای ارتقاء سازمان خود به دریافت گواهینامه ایزو نیاز دارید؟ شرکت آروین ایزو (دارای مجوز رسمی) یکی از نمایندگی های فعال در خصوص ایزو زیر نظر سازمان استاندارد و ایزو فوری جهت شرکت در مناقصات می باشد. اگر قصد دارید از مزایای استاندارد های بین المللی بهره مند شوید فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

مقدمه:

جهت دریافت گواهینامه ایزو تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. استاندارد ایزو را بنا به هدف سازمان خود مشخص کنید.
  2. کسب اطلاعات در خصوص مزایای ایزو
  3. استاندارد سازی ایزو در عمل
  4. مراحل اخذ گواهینامه
  5. آمادگی برای ممیزی

گواهینامه ایزو چیست:

در بازار جهانی توازن باید برقرار باشد. در غیر این صورت، حفظ ثبات و کیفیت در صنایع بسیار سخت خواهد شد. اما استانداردهای جهانی به حفظ شرایط برابر کمک می کند. گواهینامه مهر تأیید از طرف شخص ثالثی است که شرکتی آن را بر اساس یکی از استانداردهای جهانی تدوین و منتشر کرده است. ( این کار توسط سازمان بین المللی استاندارد و همه آن را به نام ایزو می شناسند، اجرا می شود)
هر استانداردی مزایای خاص خود را دارد. مثلا: استاندارد 9001 مشتریان شما را در اولویت قرار می دهد و تایید بر سیستم مدیریت کیفی سازمان شما دارد.
به طور کلی گواهینامه ایزو به دو گروه زیر تقسیم بندی می شود:

  1. گواهینامه ایزو دولتی که زیر نظر سازمان استاندارد می باشد.
  2. گواهینامه ایزو خصوصی که امروزه همه آن را با نام ایزو فوری می شناسند.
    دریافت گواهینامه ایزو

صدور گواهینامه ایزو فوری بین المللی:

صرف نظر از اینکه در کجای ایران هستید، چه کاری انجام می دهید یا اندازه سازمان شما چقدر است؟ شرکت arviniso به شما در صدور انواع گواهینامه ایزو برای اطمینان از رضایت مشتری و بهبود کمک می کند. صدور گواهینامه به سازمان در بالاترین سطح بین المللی به کسب و کار شما به عنوان یک مزیت رقابتی کمک می کند، اعتماد مشتریان را جلب می کند.
ما یک سازمان صدور گواهینامه ایزو با قابلیت استعلام زیر نظر وزارت صنعت و معدن و تجارت هستیم. که هدف ما ارائه گواهینامه به صورت جهانی، با طیف وسیعی از سیستم های آموزشی و پشتیبانی داخلی، که به شما در سفر به پیشرفت مستمر کمک می کند.
صدور گواهینامه ایزو به هیچ عنوان توسط سازمان استاندارد سازی صادر نمی شود. این کار توسط نمایندگی های ایزو در سراسر جهان که در خصوص استانداردهای جهانی فرآیندهای تولید، الزامات ایمنی، تضمین کیفیت و موارد دیگر آشنایی دارند انجام خواهد شد.
برای دریافت گواهینامه ایزو فوری بازه زمانی بسیار کمی در نظر گرفته شده است و با دریافت اطلاعات کلی از سازمان متقاضی گواهی در کمتر از ده روز صادر و ارسال می گردد. داشتن گواهینامه ایزو فوری مزایای برای سازمان شما به ارمغان می آورد و حتی می توانید در انواع مناقصات شرکت کنید.

مراحل دریافت گواهینامه ایزو فوری:

برای دستیابی به استاندارد مورد نظر خود به صورت فوری 1. ابتدا باید فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما بتوانند با شما ارتباط بگیرند و یا اینکه مستقیما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 2. پس از مشاوره هدف شما از دریافت ایزو فوری برای کارشناسان ما مشخص می شود و نمونه گواهینامه خدمت متقاضی ارسال می گردد. 3. پس از تایید متقاضی فرم مربوط به اخذ ایزو برای شما ارسال می شود که پس از پر کردن آن و ارسال به کارشناسان ما اقدامات لازم در خصوص گواهینامه ایزو فوری از سی بی های خصوصی انجام خواهد شد. 4. با پرداخت هزینه در مدت زمان کوتاهی گواهینامه صادر و ارسال می گردد.
دریافت گواهینامه ایزو

مراحل دریافت گواهینامه ایزو زیر نظر سازمان استاندارد:

بدون شک دریافت ایزو برای هر شرکتی و یا ارگانی پروسه ی خاصی دارد که توسط کارشناس ایزو و شرکت متقاضی با مشارکت هم باید سپری شود.
برای دستیابی به استاندارد مورد نظر خود از مرجع های معتبر و مورد تایید ارگان های دولتی 1. ابتدا باید فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما بتوانند با شما ارتباط بگیرند و یا اینکه مستقیما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 2. مشاوره در خصوص استاندارد مورد نظر متقاضی و نحوه اعزام مشاور و سایر شرایط ها جهت بستن قرار داد انجام خواهد شد 3. پس از بستن قرار داد مشاور در محل اعزام و مراحل پیاده سازی ایزو انجام خواهد شد 4. انجام ممیزی های داخلی 5. ثبت نام در سازمان استاندارد جهت انجام ممیزی خارجی 6. در صورت تایید و نبود عدم انطباق گواهینامه ایزو صادر خواهد شد، البته که هر ساله الزامات استاندارد مورد بررسی بازرسان قرار می گیرد.

چرا دریافت گواهینامه ایزو برای تجارت شما مهم است؟

داشتن گواهینامه ایزو مزایای زیادی را برای تولیدکنندگان به ارمغان می آورد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا گواهینامه ایزو برای مشاغل تولیدی اهمیت دارد.
نکته مهم جهت پیشرفت سازمان خود با آخرین استانداردها و مقررات صنعت به روز باشید.
با اخذ گواهینامه ایزو، کسب و کار تولیدی شما نشان می دهد که توانایی ارائه محصولات با کیفیت بالا را دارد که مطابق با تمام قوانین صنعت است، به موقع تحویل داده می شود و مشتری را خوشحال می کند. این امر برای تجارت شما بسیار مهم است زیرا محصولات شما باید نشان دهنده اقدامات انجام شده برای ایجاد ثبات و اطمینان در بازار تولید جهانی باشد. از لحاظ کاربردی تر، گواهینامه ایزو به این معنی است که کسب و کار شما دارای همه ابزارها، منابع و تجهیزات لازم برای ایجاد محصول یا خدمات شما است.
اگر خواهان دریافت گواهینامه ایزو هستید با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

 

 

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.