🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گواهینامه ایزو 9001

علت صدور گواهینامه ایزو 9001

آنچه در این مقاله می خوانید ....

این مقاله را برای سازمانی نوشته ایم که تاکنون به فکر اخذ گواهینامه ایزو 9001 نبوده است و نمی داند که چه فرصت هایی را از دست داده است. در این مطلب به مهم ترین علت های صدور این گواهی بین المللی پرداخته ایم.
اگر بخواهیم به علت های مربوط به صدور گواهینامه ایزو 9001 بپردازیم باید آن را در 3 بخش تقسیم بندی کنیم. به همین دلیل در این مقاله این 3 بخش به صورت کامل توضیح داده شده است.

گواهینامه ایزو 9001

علل صدور گواهینامه ایزو 9001

مهم ترین علت در خصوص دریافت این مدرک. تبلیغات و بازاریابی و هم چنین درک نیازهای مشتری است. برای هر سازمان داشتن مشتری جدید و وفادارسازی مشتریان قبلی بالاترین اهمیت را دارد و در واقع یک سازمان به این دو عامل زنده است. با دریافت گواهینامه ایزو 9001 این دو عامل برای یک سازمان زنده می شود. در حال حاضر بسیاری برای همکاری با سازمان های بزرگ و هم چنین شرکت در همایش ها داشتن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت یک اصل مهم و اساسی است. به همین دلیل این نشان می دهد برای ورود به بازار جدید داشتن این گواهینامه نیاز اساسی شرکت به حساب می آید.
اما  زمانی که مستندات 9001 را در یک سیستم پیاده سازی می کنیم به این نقطه می رسیم که در گذشته هیچ گونه پیگیری و کسب رضایت مشتریان را در سازمان خود اجراء نکرده ایم و همین باعث شده که بسیاری از فرصت ها و مشتریان جدید را از دست بدهیم. در این استاندارد چگونگی ارتباط با مشتریان، نیازسنجی مشتریان و هم چنین تقاضای آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

گواهینامه ایزو 9001
اما عامل دوم که در دریافت گواهینامه ایزو 9001 برای سازمان به وجود می آید، کاهش ضایعات و دوباره کاری ها در یک سیستم است. این ضایعات سالیانه به خصوص برای شرکت های بزرگ تولیدی میلیاردها تومان سرمایه را به هدر می دهد. به همین دلیل با پیاده سازی یک استاندارد 5 میلیون تومانی می توانید از این اتلاف سرمایه جلوگیری کنید. هم چنین در شرکت های خدماتی نیز کاهش دوباره کاری ها و موازی کاری ها را خواهیم داشت که وقت و انرژی یک شرکت خدماتی را به همراه خواهد داشت.
اما سومین عامل در ارتباط با مزیت صدور گواهینامه ایزو 9001 کاهش عدم انطباق و خرابی ها در سیستم است. در تمامی سازمان ها پیاده سازی این سیستم و دریافت مدرک آن باعث دست یافتن به این جواب که چه کسی و چه عامل باعث ایجاد خرابی در سازمان بوده است.
البته در هنگام پیاده سازی و دریافت گواهینامه ایزو 9001 مزیت های بی شماری نصیب سازمان می شود که در این جا به مهم ترین آن ها اشاره کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما ارتباط بگیرید.

شماره موبایل: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.