🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
هزینه پیاده سازی ایزو

عوامل تاثیرگذار در هزینه پیاده سازی ایزو

یکی از دغدغه های اصلی در زمینه گرفتن استانداردهای تخصصی و عمومی، میزان هزینه پیاده سازی ایزو است. در این جا ما تمامی عواملی را که در این هزینه ها تاثیرگذار است را شناسایی کرده ایم. پیشنهاد می کنیم حتما مدیران عزیز این عوامل را با دقت شناسایی کنند تا با میزان تقریبی قیمت آن آشنا شوند.
چرا هزینه پیاده سازی ایزو در شرکت های مختلف متغیر است؟ در واقع چه عواملی در افزایش و یا کاهش این هزینه ها موثر است؟ با همدیگر این موارد را بررسی خواهیم کرد.

نکات مربوط به هزینه استقرار ایزو

اولین گام که باید در زمینه گرفتن ایزو برداشته شود این است که سازمان را از هر جهت برای این کار آماده کنیم. آمادگی درست پرسنلین سازمان و اطلاع دادن به تمامی بخش های سازمان تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه پیاده سازی ایزو خواهد گذاشت. هم چنین عامل دیگری که بسیار می تواند تاثیر گذار باشد میزان امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت است که تا چه حد می تواند نیاز مشاورین را در زمینه استقرار ایزو برطرف کند.

هزینه پیاده سازی ایزو

مهم ترین عواملی که در هزینه پیاده سازی ایزو موثر است

تنها یک عامل نیست که در افزایش و یا کاهش هزینه ها تاثیر گذار است. این عوامل برای استانداردهای تخصصی هم چون ایزو 17025 و ایزو 13485 نیز بیش تر می شود. اما به صورت کلی مهم ترین عوامل که در هزینه پیاده سازی ایزو موثر می باشد به شرح زیر است:

  • تعداد پرسنلین سازمان را به زیر 100 و بالای 100 تقسیم بندی می کنیم. ( برای پرسنلین بالای 100 نفر هزینه گرفتن استاندارد به میزان 10 درصد افزایش پیدا می کند.)
  • زمینه فعالیت شرکت در چه زمینه ای است. ( این زمینه فعالیت را به دو دسته خدماتی و تولیدی تقسیم بندی می کنیم.)
  • تا چه حد مدیران اصلی شرکت با مستندات و الزامات استاندارد مربوطه آشنایی دارند. ( بدون شک اگر مدیریت شرکت هیچ گونه آشنایی با مستندات و الزامات استاندارد نداشته باشند در افزایش هزینه پیاده سازی ایزو بسیار تاثیر گذار است.)
  • میزان امکانات سازمان در زمینه گرفتن استاندارد ایزو 17025 چقدر است. امکانات آزمایشگاهی، محوطه آزمایشگاه و امکانات نرم افزاری آن باید در حد گرفتن این استاندارد باشد.

[hm_title type=”normal_title” full_bg=”” transform=”uppercase” align=”” color=”” icon=”ico-microphone5″ icon_color=”” ]برای گرفتن استاندارد 13485 می بایست درجه سختی محصول شرکت اندازه گیری شود. این درجه بندی در سه دسته a، b و c تقسیم بندی می شود[/hm_title]

هزینه پیاده سازی ایزو

گرفتن استاندارد در سایت ایزو

امروزه به راحت ترین شیوه ممکن می توانید استاندارد مورد نظر را دریافت کنید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید شرکت مورد نظر خود را برای پیاده سازی ایزو انتخاب کنید. شرکت مشاورین آروین ایزو در این راستا می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه پیاده سازی ایزو انجام دهد. پس جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همین الان با شماره زیر تماس بگیرید.

                                            خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.