🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
فروش گواهینامه ایزو

فروش گواهینامه ایزو بین المللی

آیا می دانید که چگونه می توان یک گواهینامه ایزو بین المللی را برای سازمان خود دریافت کرد؟ فروش این مدارک جهانی در ایران چگونه است؟
سازمان های ایرانی در سال های اخیر به داشتن گواهینامه ایزو بسیار علاقه نشان داده اند. بررسی ها نشان می دهد که 80 درصد سازمان های کشور ما علاقه مند به دریافت گواهینامه ایزو خارجی هستند و کم تر سازمانی را پیدا می کنیم که بخواهد گواهینامه ایزو داخلی دریافت کند. اصطلاحا به گواهینامه های بین المللی، گواهینامه ایزو cb می گوییم که به معنای سرتیفیکیشن بادی است.

گواهینامه ایزو بین المللی

فروش گواهینامه ایزو

اما شرکت ها برای دریافت گواهینامه ایزو باید دو نکته را در سازمان خود رعایت کنند وگرنه نمی توانند این مدرک را دریافت کنند. اولین مورد این می باشد سازمان را برای دریافت استاندارد مورد نظر آماده کنند، یعنی به تمامی پرسنلین سازمان گوشزد کنند که باید حرف های مشاوره ایزو را مو به مو در سازمان انجام دهند وگرنه پروژه را نمی توانند به سرانجام برسانند.

نکته دوم برای دریافت گواهینامه ایزو، پیگیری های مداوم نماینده مدیریت در سازمان برای اخذ ایزوی مربوطه. یعنی مدیر عامل سازمان فردی را به عنوان نماینده بگذارد که مسئول پذیر باشد تا در قبال آموزش هایی که سازمان دریافت می کند احساس مسئولیت کند و بتواند روزانه آن را در تمامی سازمان پخش کند. احیانا در سازمان های بزرگ به دلیل وقت گیر بودن این کارها، فردی را استخدام می کنند که کارشناس ایزو باشد تا بتواند ممیزی همیشگی در سازمان داشته باشد.

گواهینامه ایزو بین المللی

هزینه گواهینامه ایزو بین المللی

هر چقدر مدرک بین المللی ایزو از اعتبار بیشتری برخوردار باشد، مطمئنا هزینه بیشتری خواهد داشت، این مورد را هم به واحد پول آن کشور هم ربط دهید، به فرض مثال گواهینامه ایزو بین المللی برای کشور انگلستان کمی بیشتر از سایر کشورهای اتحادیه اروپا است و آن هم به ارزش زیاد واحد پول پوند در انگلستان برمی گردد. پس چه خوب است قبل از دریافت مدرک ایزو این اطلاعات را بلد باشید تا در این زمینه مشکلی برای شما عزیزان پیش نیاید.
همان طور که در مراحل بالا مشاهده می کنید فروش گواهینامه ایزو به این سادگی ها نیست و این طوری نیست که به راحتی شما یک مبلغی را واریز کنید و ما برای شما گواهینامه ایزوی بین المللی صادر کنیم. برای صادر شدن همچین مدرکی، نیاز به مشارکت سازمان در قبال مستندات ارائه شده است.

                                         خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.