🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مدرک معتبر ایزو

مدرک معتبر ایزو کدام است؟

می خواهیم به متقاضیان محترم مدرک معتبر ایزو اطلاعاتی مفید ارائه کنیم تا به وسیله این اطلاعات بتوان ردیابی درستی در قبال این گواهی داشته باشیم و بدانیم که اصل این مدرک کدام است؟
شاید امروزه دریافت مدرک معتبر ایزو یکی از دغدغه های اصلی سازمان های ایرانی تبدیل شده است. این قضیه این قدر مهم شده که حتی صدا و سیمای ایران در آن رسوخ کرده و اطلاعاتی در خصوص کلاه بردارانی که مدرک تقلبی ایزو می فروشند هم داده اند. به همین دلیل شرکت آروین ایزو بر آن شد تا راه های دریافت مدرک معتبر ایزو و هم چنین اطلاعاتی در این خصوص به متقاضیان عزیز اعلام کند.

مدرک معتبر ایزو چیست؟

به مدرکی معتبر گفته می شود که از یک شرکت صادر کننده ای سفارش داده شود که آن شرکت تاییدیه های لازم را در خصوص استاندارد های ایزو داشته باشد. این تاییدیه ها ممکن است دولتی و یا خصوصی باشد یکی از مهم ترین مواردی که در کشور ایران وجود دارد این است که شرکت های صادر کننده مدرک معتبر ایزو که از سازمان های دولتی تاییدیه های لازم را دارند به متقاضیان اعلام می کنند که مدارک خصوصی معتبر نیستند این در حالی است که این مدارک هم چون مدارک دولتی از اعتبار لازم برخوردار هستند.

مدرک معتبر ایزو

ردیابی مدرک معتبر ایزو

اما در خصوص این که چگونه بفهمیم که یک مدرک ایزو معتبر است یا خیر باید به Ab این مدرک بنگریم. تمامی گواهینامه های ایزو از یک ab صادر می شوند این ab همان طور که در بالا بدان اشاره کردیم می تواند دولتی باشد و یا خصوصی. معمولا ab های دولتی در کشور ایران تنها از مرجع iaf صادر می شوند و تعداد این شرکت های صادر کننده در کشور ما به انگشتان یک دست هم نمی رسد. اما ab های خصوصی تعداد زیادی در ایران دارند و شرکت های متقاضی در زمینه گواهی ایزو می توانند از این ab ها با هزینه ای کم تری استفاده کنند.
معمولا ab های خصوصی از کشورهای انگلستان و کاناداست و کم تر ab خصوصی پیدا می شود که خارج از این دو کشور باشد و این یکی از راه های تشخیص مدرک معتبر ایزو است.

مدرک معتبر ایزو

هزینه مدرک معتبر ایزو

این هزینه هم بستگی به ab دارد که گواهی از آن جا صادر می شود. شرکت آروین ایزو یکی از نمایندگان فعال شرکت qal انگلستان تحت ab خصوصی uk است که گواهینامه هایی کم تر از 1 میلیون تومان برای متقاضیان عزیز صادر می کنند. این مدارک با اعتباری سه ساله به مشتریان تحویل داده می شود فقط قبل از سفارش مدرک معتبر ایزو، شرکت متقاضی بایستی یک سری مستندات و الزامات که از طرف شرکت آروین ایزو داده می شود را بایستی تکمیل کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

                                      خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.