🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مدرک بین المللی تاتو بدن

مرکز ارائه مدرک بین المللی تاتو بدن

مژده به افرادی که در فکر اخذ مدرک بین المللی تاتو بدن هستند!!! به مرکز ارائه مدرک بین المللی خوش آمدید. ما در کمترین زمان مدرک ثبت شده کشور انگلستان برای شما صادر می کنیم.
سوالات متداول متقاضیان از مشاوران ما: آیا مدرک تاتو قابل استعلام است؟ چند روز زمان می برد تا مدرک برایم ارسال گردد؟ هزینه و شرایط مدرک چگونه است؟ ما در ادامه متن به تمامی این سوالات جواب خواهیم داد، با ما همراه باشید.

دوره تاتو:

تاتو نوعی اصلاح بدن است که در آن طرحی با قرار دادن رنگ مخصوص به صورت دائم یا موقت، در لایه ای سطحی از پوست ساخته می شود. امروزه همه هنر خال کوبی را تتو می نامند و بسیاری از جوانان به این مهارت علاقمند شده اند.
اصولا تاتو به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. تزئینی: که اصلا مفهوم خاصی ندارد.
  2. شکل:  رخساری از فردی ویژه
  3. نمادی بودن: که مفهوم خاصی دارد.

پذیرش هنرهایی همچون تاتو یکی از روشهای اصلی متمایز کردن افراد مدرن از دیگران است. تاتو زمانی با دیدگاه منفی همراه بود که از هنجارهای فرهنگی دور می شد اما اخیراً بسیار پذیرفته شده و مورد استقبال گسترده قرار گرفته اند. به عنوان مثال، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای مورد علاقه ما از این هنر استقبال می کنند.
بنابراین در هر زمینه از صنعت تاتو کار می کنید، لازم است که درک بسیاری از جنبه های مختلف کنترل عفونت را داشته باشید تا امنیت خود و مشتریان خود را حفظ کنید. که این امر نیاز به آموزش مقدماتی در مورد روش صحیح کنترل عفونت و سایر موارد بهداشتی دیگر دارد.

مدرک بین المللی تاتو بدن

ارائه مدرک بین المللی تاتو بدن:

با اخذ مدرک تاتو بدن هنر خود را رسمی کنید!!!
تمامی هنرمندان تاتو بدن پس از گذراندن دوره مربوطه برای ورود به بازار کار نیاز به مدرک تاتو دارند تا مشتریان بتوانند بهتر به آنها اعتماد کنند. شرکت ما دو نوع مدرک بین المللی تاتو بدن به متقاضیانی که این دوره را گذرانده اند ارائه می دهد:

  1. مدرک بین المللی مستری تاتو بدن: با اخذ این نوع مدرک می توانید وارد بازار کار شوید و همچنین می توانید آموزش دهید و هنرجو پذیرش کنید.
  2. مدرک بین المللی هنرجویی تاتو بدن: اصولا مدرک هنرجویی که توسط استاد دوره مربوطه تقاضا می گردد گواهی بر تمام کردن دوره هنرجو می باشد.

مشخصات مدرک بین المللی تاتو بدن اصل:
به طور کلی مدرک اصل چهار مشخصه ظاهری مهم دارد. 1. قید شدن نام سایت اصلی در مدرک 2. داشتن هولوگرام برجسته 3. قید کردن کد ریسجتری در مدرک و ثبت آن 4. داشتن اسکن در مدرک
برای استعلام مدرک تاتو بدن لطفا روی عبارت لینک بزنید و کد وارد شده در پایین گواهینامه را در قسمت registeration وارد کنید، نتیجه استعلام در قالب یک جدول نمایش داده می شود.

هزینه مدرک بین المللی تاتو بدن:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود سایت های معتبر دریافت مدرک بین المللی بسیار آسان شده است. شما در هر شهر ایران که باشید زمانی که به مدیر فروش آروین ایزو درخواست مدرک بین المللی بدهید، با دریافت اطلاعات کلی از شما در کمتر از یک هفته مدرک صادر و به دست شما می رسد. هزینه صدور مدرک تاتو به دو دسته تقسیم بندی می شود و بستگی به نوع درخواست شما دارد که آیا مدرک مستری می خواهید یا هنرجویی؟
هزینه مدرک مستری 500 هزار تومان و هزینه مدرک هنرجویی نصف مبلغ مستری می باشد. شما با پرداخت هزینه ای کم می توانید مدرک بین المللی ثبت شده دریافت و حتی در خارج از ایران کار کنید.
برای سفارش مدرک بین المللی تاتو بدن فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

مدیریت جناب آقای کریمی پور: 09902702205

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.