🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
ایزو ts

مشاوره استاندارد ایزو ts

استاندارد ایزو ts از جایگاه بالایی در ایران برخوردار شده است، می خواهیم دلیل بالا رفتن این جایگاه را توضیح دهیم و هم چنین به چگونگی مشاوره این استاندارد بپردازیم.
تمامی کسانی که در صنعت خودروسازی در حال فعالیت هستند، تاثیر زیادی از ایزو ts گرفته اند. این استاندارد طبق اصول و قاعده ایزو 9001 تدوین شده است، ولی برای حوزه خودروسازان و قطعه سازان تخصصی تر شده است.
یکی از دلایل مهم بالا رفتن، جایگاه این استاندارد مجبور بودن قطعه سازان به دریافت گواهینامه ایزو ts می باشد، یعنی سازمان های بزرگ ساپکو و سازه گستر که زیر مجموعه های سایپا و ایران خودرو هستند و به نوعی تمامی سازمان های قطعه سازی را زیر نظر دارند و از آن ها محصول خریداری می کنند، تمامی شرکت ها را مجاب به داشتن این استاندارد کرده است وگرنه از آن ها محصول خریداری نمی کنند.
اما دلیل دوم مهم قلمداد شدن ایزو ts بر می گردد به الزامات درونی این استاندارد، الزامات مهمی که در سیستم کنترل کیفیت این استاندارد وجود دارد باعث می شود تا سازمان دیگر قطعه خراب به دست مشتری ندهد و همین باعث بالا رفتن جایگاه و اعتبار سازمان می گردد.
با استفاده از تعمیرات و نگهداری پیش گیرانه ای که در ایزو ts وجود دارد، باعث می شود تا سازمان ها هزینه های کم تری را برای تعمیرات ماشین آلات سازمان بپردازند.
به طور قاطع عرض خواهم کرد که گرفتن این استاندارد نه تنها هیچ هزینه ای برای سازمان ها ایجاد نمی کند بلکه بعد از مدتی سود دهی سازمان ها را به دلایلی که در بالا ذکر شد بالاتر می برد به همین دلیل است در ایران که صنعت خودروسازی مهم ترین صنعت کسب و کار بعد از حوزه نفت و گاز است، استاندارد ایزو ts آنقدر مهم قلمداد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های سایت در تماس باشید.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.