🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

معتبرترین مدرک hse بین المللی

در این مقاله، به کاربرد مدرک hse بین المللی و اهمیت فراگیری مهارت های آن برای حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و حفاظت از محیط زیست پرداخته شده است.

معتبرترین مدرک hse بین المللی

واژه HSE مخفف سه اصل بهداشت، ایمنی و محیط زیست است. این واژه به دانش و دستورالعمل هایی اشاره می کند که به حل مسائل ایمنی در محیط کار کمک می کنند. دریافت مدرک hse بین المللی شما را در تامین امنیت کارکنان یک شرکت یا سازمان و همچنین محافظت از محیط زیست به یک متخصص توانمند تبدیل می کند. متخصصان HSE نسبت به ایمنی و سلامت تمام افراد حاضر در محیط کاری تحت پوشش خود مسئول هستند. همچنین مسئولیت حفاظت و نگهداری از محیط زیست حوزه عملیاتی ایشان نیز بر عهده آنهاست.

با توجه به تعهد و مسئولیت سنگین این متخصصان، دریافت مدرک hse بین المللی از یک مجموعه معتبر برای ایشان بسیار حائز اهمیت است. فراگیری دانش HSE و کسب مهارت های لازم در این زمینه، جان افراد و همچنین موجودات بسیاری را نجات خواهد داد. به علاوه، داشتن یک مدرک بین المللی معتبر، فرصت های شغلی با ارزش تری را در سراسر دنیا برای شما به وجود می آورد. از جمله مهمترین و برجسته ترین حوزه های کاری این رشته، صنایع بسیار خطرناکی مانند معدن، نفت و گاز یا صنعت ساخت و ساز  هستند. از آنجایی که در این مشاغل، خطرات زیادی سلامتی و جان کارکنان را تهدید می کند، برای به دست آوردن این سمت در آنها به چنین مدرک معتبری نیاز دارید.

مدرک hse بین المللی

 

معتبرترین مدرک hse

با کسب مدرک hse بین المللی از یک موسسه معتبر، دستورالعمل ها، پروسه ها و قوانین و مقررات الزامی برای ایمنی، رفاه و امنیت محیط زیست را فرا خواهید گرفت. آموزش ها و دستورالعمل هایی که در طی این دوره ها به کارکنان ارائه میشود، با حفظ جان انسان ها در ارتباط است. این دستورالعمل ها را می توان ترکیبی از ایزو 14001 و ایزو 45001  دانست. از این رو، می توان گفت که شما گواهینامه این دو استاندارد بسیار حیاتی را نیز دریافت کرده اید.

ترکیب این دو استاندارد بین المللی معتبر به سازمان ها و موسسات مختلف کمک می کند تا الزامات هر دو استاندارد را برآورده کنند. کارآمدی و اعتبار استاندارد های ایزو از جمله این دو استاندارد در سراسر جهان پذیرفته شده است. زیرا آنها تقریبا تمام نکات، شرایط و جنبه های بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی را در بر می گیرند. به همین خاطر سازمان های سراسر دنیا گواهینامه های آن را معتبر دانسته و تقریبا در همه کشورها قابل قبول است. از این جهت، داشتن گواهینامه این دوره ها در هر جای دنیا که باشید، فرصتهای شغلی مناسبی را برای شما فراهم می کند.

معتبرترین مدرک hse

مدرک hse بین المللی

کسب مدرک hse بین المللی برای پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی و مالی کسب و کارهای مختلف از جمله آسیب های ناشی از کار، بیماری و تلفات بسیار ضروری است. به طوری که حتی تشخیص منبع و عامل حوادث و معرفی مسئولان و قربانیان یک حادثه نیز برعهده متخصص HSE می باشد. به این ترتیب، با کسب مهارت های لازم در این زمینه قادر خواهید بود از منافع سازمانی که در آن شاغل هستید، کارکنان آن و همچنین محیط زیست خود حفاظت کنید.

 

مدرک hse پیشرفته

دوره پیشرفته HSE برای تکمیل مهارت ها و شایستگی های متخصصان در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست طراحی شده است. علاقه مندان به دریافت مدرک hse بین المللی پیشرفته در این دوره با موضوعاتی مانند کمک های اولیه و CPR، مدیریت سفر، پیشگیری از آتش سوزی، آتش نشانی، طرح اضطراری، سیاست های HSE و … آشنا می شوند.

فراگیران، این دوره را با آموزش استانداردهای بین المللی معتبر و دقیق طی خواهند کرد. پس از گذراندن دوره پیشرفته، این متخصصان صلاحیت و شایستگی کامل برای فعالیت در هر زمینه و در هر جایی از دنیا را به دست خواهند آورد. در نهایت شما به افرادی تبدیل می شوید که سازمان ها و صنایع مختلف به وجود آنها نیاز دارند.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] مدرک مورد نیاز است حدود ۷۰ دلار می باشد. شما برای گرفتن مدرک hse بین المللی و معتبر بایستی حتما در دوره های آموزشی آنلاین که توسط […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.