🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

چک لیست ایزو 9001 ورژن 2015

با پیاده سازی سیستم مدیریتی و کیفیتی به طور قطع می تواند فرآیندهای داخل سازمان خود را بهبود دهید. بدون شک یکی از مهم ترین ابزارها در جهت اطمینان از اعتبار الزامات پیاده سازی شده، چک لیست ایزو 9001 ورژن 2015 است. با دریافت این چک لیست می توانید اطمینان حاصل کنید که روند اجرایی مستندات ایزو به درستی انجام گرفته یا خیر.

مهم ترین سوالات چک لیست ایزو 9001

شما قبل از ممیزی ایزو 9001، باید خود را برای پاسخ دادن به صورت سوالات این استاندارد آماده کنید. به همین دلیل در این جا لیستی از مهم ترین سوالات مربوط ه چک لیست ایزو 9001 را آورده ایم.

  • سوال در خصوص ماهیت سازمان: ماهیت شرکت می تواند فرآیندهای داخل و خارج سازمان را شامل شود. فرآیندهای داخلی سازمان شامل نقش پرسنل در اجرای تعهدات و مهارت های خود است و فرآیندهای برون سازمانی شامل روابط متقابل با دیگر سازمان ها و افراد که می تواند به عنوان یک فرصت یا تهدید برای سازمان باشد.
  • سوالات در خصوص ذینفعان: ذینفع به معنای شخصی است که از وجود سازمان شما سود می برد. این فرد می تواند مشتری، سهامدار و هر شخص دیگری باشد. توجه کردن به علایق شخصی ذینفعان بایستی حتما در چک لیست ایزو 9001 آورده شود.
  • شناسایی ریسک ها و فرصت ها: یکی از مهم ترین بخش های مربوط به ایزو 9001 ورژن 2015، شناسایی ریسک ها و فرصت های سازمانی است. بدون شک با انجام برنامه ریزی استراتژیک در سازمان در طول زمان می توان سود شرکت را چندین برابر کرد به همین جهت طراحی صورت سوالاتی در خصوص این بخش، یکی از مهم ترین موارد مربوط به چک لیست ایزو 9001 به حساب می آید.
  • رسیدن به اهداف کیفیت: بخش بعدی که باید به شکل مشخصی اندازه گیری شود، چگونگی رسیدن به اهداف کیفی سازمان است. این بخش می تواند با تخصیص منابع و مدت زمان لازم انجام بگیرد.
  • مدیریت تغییرات: بایستی هر لحظه از زمان خود را برای تغییرات آماده کنید. این تغییرات شامل همه بخش های سازمان اعم از محصولات و خدمات جدید است.
  • مدیریت دانش: اما آخرین بخش در خصوص چک لیست ایزو 9001، دست یابی به اطلاعاتی است که از گذشته به دست آورده اید و منجر به موفقیت و یا شکست شما شده است. چگونگی دست یابی به این اطلاعات و حفظ آن در جهت پیشبرد اهداف سازمانی شما در آینده، یکی از مهم ترین الزامات ایزو 9001 ورژن 2015 به حساب می آید.

چک لیست ایزو 9001

هزینه چک لیست ممیزی ایزو

در حال حاضر شرکت مشاورین آروین ایزو، تمامی این صورت سوالات را با قیمت 100 هزار تومان آماده کرده است و شما می توانید برای دریافت آن با ما ارتباط بگیرید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.