🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گرفتن ایزو 9001

گرفتن ایزو 9001 برای شرکت

آنچه در این مقاله می خوانید ....

مدیرانی که تصمیم به گرفتن ایزو 9001 برای شرکت و مجموعه خود دارند بایستی این مقاله را با دقت مطالعه کنند تا آشنایی کلی در خصوص نحوه انجام دادن این پروژه و هم چنین دریافت گواهی مربوطه را پیدا کنند. آشنایی کلی در این خصوص مدت زمان کم تری را از سازمان برای دریافت این استاندارد می گیرد.
حتما می دانید که ایزو 9001، مهم ترین استاندارد شناخته شده در دنیا است. این استاندارد برای کلیه سازمان ها کاربرد دارد و همین مساله گرفتن ایزو 9001 را برای شرکت مهم کرده است. اگر قصد اخذ این ایزو را دارید شما را دعوت به خواندن این خبر می کنیم.

گرفتن ایزو 9001

مراحل گرفتن ایزو 9001

در حالت کلی سه شاخصه برای دریافت این استاندارد در نظر گرفته می شود. این شاخصه ها حالت کلی از شماتیک این استاندارد را برای ما بیان می کنند.

  1. هزینه یابی کیفیت یکی از عناصر مهم در ایزو 9001 است. این بخش بر حسب سیستم حسابداری شرکت پایه ریزی شده و تمامی عواملی که در افزایش و یا کاهش هزینه ها تاثیر گذاشته است، شناسایی می شود. در ضمن باید یادآوری کنیم که شاخص های کمی و کیفی در محاسبات گنجانده می شوند.
  2. اما موضوع دوم مبحث کنترل کیفیت در سیستم مدیریتی کارخانه های تولیدی است. این بخش از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می شود، چون هم سیستم تولید، تعمیرات و نگهداری و مدیر فنی کارخانه را شامل می شود.
  3. اما آخرین مبحث تعیین چشم اندازهای سازمان است. مبحث جدیدی است که در ویرایش سال 2015 به ایزو 9001 اضافه شده و از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. بایستی بدانیم که تعیین چشم اندازها می تواند فرصت ها و تهدیدات یک سازمان را مشخص کند به همین دلیل لازم است از مبحث مدیریت استراتژیکی استفاده شود.

گرفتن ایزو 9001

مدت زمان اخذ ایزو 9001

اگر بخواهیم طول متوسط این زمان را برای گرفتن ایزو 9001 تعیین کنیم، بایستی بگوییم حدودا دو الی سه ماه طول می کشد که این موارد به صورت کلی در شماتیک شرکت، جریان پیدا کند. خود این سه مرحله خود به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شوند و در مقالات بعدی در این خصوص بیشتر توضیح خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای دریافت ایزو 9001 با ما تماس بگیرید.
شماره موبایل: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.