🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

آموزش انواع استاندارد های ایزو

آنچه در این مقاله می خوانید ....

در سال های اخیر، آموزش انواع استاندارد های ایزو در سازمان ها رواج بسیاری پیدا کرده است و برخی از شرکت ها توانسته اند به وسیله این آموزش ها و مشاوره ها به کسب و کار خود تحولی عظیم ببخشند.
برای کسب آمادگی در زمینه های مدیریتی و کیفیتی باید به آموزش استاندارد های ایزو فکر کنیم. سازمان هایی که می خواهند در این دو زمینه پیشرفت کنند، باید مستنداتی را که در ایزو نوشته شده است بشناسند و آن را برای سازمان خود به کار گیرند. به فرض مثال یکی از مستندات مهم در ایزو 9001 ورژن 2015، اقدام اصلاحی است. این مستند را باید با رهنمودهای مشاور سازمان پیاده سازی کنیم. اقدام اصلاحی یعنی تهیه کنترل هایی جهت رفع عدم انطباق های سازمان. برای این کار ابتدا باید عدم انطباق سازمان را پیدا کنیم و سپس تعیین کنیم که این خرابی از سوی چه کسی و در چه زمانی رخ داده است و سپس به اقدام اصلاحی عمل کنیم.
تمامی این موارد آموزش هایی دارد که بیشتر در خط تولید کارخانه اتفاق می افتد و باید تمامی فرآیندهای ساخت و تولید سازمان را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم در این زمینه ریشه یابی کنیم.

انواع استاندارد های ایزو

چرا استاندارد های مختلفی در زمینه ایزو نوشته شده است و هدف از این کار چه بوده است؟ اگر بخواهیم تمامی استاندارد های ایزو که امروزه مورد استفاده سازمان ها قرار می گیرد را نام ببریم باید حدود 10 استاندارد متنوع را نام ببریم که هر کدام کارایی فوق العاده ای برای سازمان ها دارد. در سال 1999 اولین استاندارد به اسم ایزو 9000 وارد کار شد و این استاندارد در بسیاری از سازمان های آمریکایی مورد آزمون و خطا قرار گرفت، بعد از این که متخصصین مشاهده کردند که این استاندارد نمی تواند تمامی شاخصه های مدیریتی و کیفیتی سازمان ها را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهد شروع به طراحی استاندارد های تخصصی در حوزه های مختلف کردند، به فرض مثال در صنایع خودروسازی ایزو ts طراحی کردند. برای سنجش میزان رضایت مشتریان ایزو 10004 طراحی کردند و یا در صنایع نفت و گاز، ایزو 29001 طراحی شد.

اگر بخواهیم به تمامی این استاندارد ها و تعاریف مختلف بپردازیم، باید یک کتاب در مورد کاربرد و مزایای این استاندارد ها بنویسیم. شما عزیزان اگر در هر حوزه ای هستید و می خواهید استاندارد مدنظر حوزه خود را دریافت کنید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.