🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گواهینامه ایزو در ایران

اخذ گواهینامه ایزو در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید ....

در این مطلب می خواهیم به شرایط اخذ گواهینامه ایزو در ایران بپردازیم و هم چنین راهکارهای مناسب برای صدور چنین مدرک بین المللی را خدمت شما متقاضیان عزیز تشریح کنیم.
متاسفانه در ارتباط با صدور گواهینامه های ایزو، شرکت های زیادی در ایران در حال فعالیت هستند و به همین دلیل کار انتخاب یک شرکت مناسب برای کارفرمایان کمی سخت به نظر می رسد. میان انبوه این شرکت ها به چه سازمانی باید اعتماد کرد و صدها سوال دیگر در ارتباط با گواهینامه ایزو.

اخذ گواهینامه ایزو در ایران

شرایط اخذ گواهینامه ایزو در ایران

برای تشریح کردن این مساله بایستی به چند سوال شما در زمینه هدف از گرفتن گواهینامه پاسخ دهیم. برخی از سازمان ها تنها برای مناقضات و هم چنین شرکت کردن در همایشات مختلف به گواهی ایزو نیاز دارند. برخی دیگر تنها برای جلب اعتماد مشتری و هم چنین نشان دادن گواهی ایزو به مشتریان و سهامداران شرکت اقدام به این کار می کنند و برخی دیگر شرکت های کارفرما اجبار کرده است که حتما گواهی داشته باشند.

می خواهیم به این 3 مورد پاسخ دهیم. اگر مناقصه کاری نزدیک است و می خواهید امتیار بالایی کسب کنید، دریافت گواهینامه ایزو یکی از علت های بالابردن امتیاز در مناقصات است. با دریافت گواهینامه ایزو از شرکت cb که ab ان تحت اعتبار شرکت های خصوصی است کار شما راه میفتد و هزینه ای کم تر از 500 هزار تومان برای صدور چنین مدرکی مورد نیاز است.

برای شرکت هایی که تنها می خواهند گواهی ایزو داشته باشند پیشنهاد می کنم از گواهی های داخلی که زیر وزارت صنعت، معدن و تجارت است اقدام کنند. که هزینه ایی کم تر از 300 هزار تومان را در بر می گیرد.

اما برای شرکت هایی که کارفرما اجبار به اخذ گواهی زیر نظر سازمان تایید صلاحیت ایران کرده است کمی قضیه فرق می کند و شرکت باید حتما دوره های مشاوره ای و ممیزی را پشت سر بگذارند و یکی از گواهینامه های مورد تایید سازمان تایید صلاحیت ایران را دریافت کند.

شرکت آروین ایزو آمادگی اخذ این سه مورد را به شما متقاضیان عزیز اعلام می دارد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره موبایل: 09902702205
شماره ثابت: 08733230268

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.