🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو 17020

آنچه در این مقاله می خوانید ....

یکی از مدارکی که در ایران افراد زیادی به دنبال گرفتن آن می باشند، گواهینامه ایزو 17020 است که برای اخذ آن باید یک سری از کارها طبق قوانین انجام بگیرد.
اگر می خواهید بدانید که گواهینامه ایزو 17020 برای چه نوع سازمان هایی به کار می خورد باید به مستندات این استاندارد دقت کنیم. تمامی مستندات این استاندارد برای سازمان های بازرسی کننده فواید دارد، سازمان هایی که میزان کیفیت محصولات تولیدی را می سنجند و در آخر با بهره بردن از تست های متعدد میزان استحکام و یا کیفیت آن محصول را طبق پارامترهای کمی به مشتریان خود می دهند.

 گواهینامه ایزو 17020

گواهینامه ایزو 17020

اما برای این که این سازمان ها نزد مشتریان خود اعتبار بیشتری داشته باشند باید به فکر دریافت گواهینامه ایزو 17020 باشند. مدرکی که تعیین می کند یک سازمان متخصص در زمینه ایزو 17020 سازمان بازرسی کننده را زیر و رو کرده است و تمامی نقایص و ضعف های آن را برطرف ساخته است.

برای دریافت این گواهینامه تمامی اعضای سازمان باید بسیج شوند زیرا گواهینامه آن به این راحتی ها به سازمان داده نمی شود. البته منظور گواهینامه ای است که دارای اعتبار و تحت AB است.

اولین کاری که باید برای دریافت گواهینامه ایزو 17020 صورت بپذیرد تعیین یکی از شرکت های مشاوره ای ایزو است. معمولا مستندات این استاندارد بر اساس مستندات ایزو 9001 و هم چنین استاندارد EN45001 تهیه شده است و در این متن به برخی از این مستندات اشاره ای خواهیم داشت.

  • اولین مورد که در سازمان های بازرسی کننده بسیار مهم است کالیبراسیون است و این که روش های کالیبراسیون طبق استاندارد برای آن ها تهیه شود. به همین دلیل شرکت مشاوره ای ابتدا باید پارامترهایی را که برای سازمان مهم است و این که به وسیله این پارامترها کالیبراسیون انجام می پذیرد باید تعیین شود و در نهایت سیستم کالیبراسیون برای آن ها شرح داده شود.
  • نکته دوم برای پیاده سازی ایزو 17020 و اخذ گواهینامه مربوط به آن، رعایت کردن دستورالعمل های ایمنی در هنگام بازرسی کیفیت قطعات داخلی و خارجی است.
  • اما آخرین نکته در این استاندارد مبحث اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه درون سازمان است که اتفاقا از اهمیت زیادی برخوردار است. چگونگی ورود و خروج مواد به داخل سازمان از اهمیت زیادی برخوردار است و هم چنین کنترل کردن فرآیندهایی که بر روی این مواد انجام می پذیرد نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

همان طور که مشاهده کردید برای دریافت گواهینامه ایزو 17020 باید چندین اصل مهم در سازمان رعایت گردد و سپس به وسیله شرکت سومی این اصول مورد ردیابی و بازرسی قرار بگیرند در این صورت است که می توان به پیاده سازی کامل مستندات ایزو و دریافت گواهینامه مربوط به آن اعتماد پیدا کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

                                      خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.