🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
دوره ایزو 22000

دوره ایزو 22000 مجازی

دوره ایزو 22000 ویرایش 2018 در مورد عناصر سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی (FSMS) به شما آموزش می دهد. عناصر ذکر شده یک رویکرد مشارکتی و سیستماتیک برای مدیریت موثر خطرات ایمنی مواد غذایی است. با این دوره، نحوه عملکرد استاندارد 22000 و مزایای بالقوه ای را که می تواند به سازمان های غذایی ارائه دهد، یاد خواهید گرفت. شما همچنین الزامات استاندارد برای انجام تجزیه و تحلیل و چگونگی مدیریت یک سازمان مواد غذایی را مطالعه خواهید کرد.

استاندارد جهانی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی (FSMS) معروف به ایزو 22000 می باشد، که ویژه افرادی، طراحی شده است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با زنجیره تامین مواد غذایی درگیر هستند. این استاندارد به شما کمک می کند تا خطرات موجود را شناسایی، کنترل و در نهایت مواد غذایی سالمی را تولید کنید.

در واقع این دوره به متخصصان ایمنی مواد غذایی و سایر افراد علاقه مند فرصتی می دهد تا تغییرات ایجاد شده در این استاندارد را درک کنند.

راهنمای دوره ایزو 22000:

همه دوره های سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی ما به صورت اختصاصی، آنلاین یا فایل ضبط شده در دسترس هستند. آموزش اختصاصی اغلب برای سازمان هایی که مایل به آموزش چندین کارمند هستند مقرون به صرفه تر و راحت تر است. بحث‌های گروهی را می‌توان طوری تنظیم کرد که بر FSMS شما تمرکز کند تا اطمینان حاصل شود که نمایندگان درک قوی از نحوه اعمال ایده‌های آموخته‌شده در محل کارشان به دست می‌آورند. لطفا برای درخواست قیمت لینک زیر را انتخاب کنید.

رویکرد یادگیری تسریع شده ما با تأثیر بالا، یادگیری را با بهبود حفظ دانش و کاربرد مهارت افزایش می دهد. دوره‌های آموزشی سیستم‌های مدیریت ایمنی مواد غذایی ما مبتنی بر فعالیت است که منجر به درک عمیق‌تر مواد، تأثیر فوری و بیشتر بر عملکرد شغلی می‌شود.

شرکت آروین ایزو دیار مجموعه ای از دوره های آموزشی ایزو 22000 را ارائه می دهد که برای بهبود دانش افراد در مورد سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی (FSMS) طراحی شده اند. درک پیشرفته به متقاضی اجازه می‌دهد تا راه‌هایی را شناسایی کنند که از طریق آنها می‌توان FSMS سازمانشان را بهبود بخشید، از شناسایی خطرات و خطرات گرفته تا انجام موفقیت‌آمیز و پیگیری ممیزی‌های داخلی.
دوره ایزو 22000

الزامات استاندارد ایزو 22000:

بیاموزید که چگونه بهبود مستمر را از طریق (FSMS) و ایزو 22000 در قلب سازمانها جاسازی کنید. آخرین ویرایش استاندارد ایزو 22000 فرصتی است تا جهت گیری استراتژیک خود را هماهنگ کرده و تمرکز خود را بر بهبود عملکرد ایمنی مواد غذایی افزایش دهند.

اطمینان از ایمنی مواد غذایی در کل زنجیره غذایی یک نگرانی عمده در سطح جهانی است که در آن برخی از محصولات قبل از رسیدن به مصرف کنندگان از مرزهای مختلف عبور می کنند. برای صنایع غذایی ضروری است که از اقدامات بهداشتی و قابلیت ردیابی در هر مرحله از زنجیره تامین اطمینان حاصل کند تا مواد غذایی را برای مصرفی ایمن نگه دارد. صنعت غذا می تواند با کمک سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی مطمئن شود که غذا برای مصرف عمومی سالم است.

برای حمایت از سازمان‌ها در تضمین ایمنی مواد غذایی، شرکت آروین سپهر دیار طیف گسترده‌ای از گواهینامه‌های ایزو 22000 و دوره‌های ایمنی مواد غذایی (آموزش الکترونیکی، دوره‌های آموزشی مجازی تحت رهبری مربی متخصص را ارائه می‌دهد.

پس از اتمام دوره آموزشی ایمنی مواد غذایی، گواهینامه آموزشی به شما اعطا می شود.
با نشان دادن توانایی خود در کنترل خطرات ایمنی مواد غذایی و اطمینان از ایمن بودن غذا برای مصرف انسان، اعتماد سهامداران (قانون‌گذاران، تولیدکنندگان اولیه، تولیدکنندگان و بسته‌بندی‌کنندگان مواد غذایی، خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان) را به دست آورید.
دوره ایزو 22000

شرکت گواهی دهنده ایزو 22000:

شرکت آروین ایزو یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های سیستم های مدیریت است که ده ها هزار گواهینامه سیستم های مدیریتی را برای مشاغل در هر اندازه در سراسر جهان صادر کرده است.

گواهینامه سیستم مدیریت ایزو 22000:2018 به عنوان بخشی از برنامه پایداری سازمانی پشتیبانی می شود.
چه کسی می تواند در دوره های مجازی ایزو 22000، شرکت کند؟

این دوره به طور ویژه برای کسانی که درگیر برنامه ریزی، اجرا یا نظارت بر سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی هستند و حسابرسان که ملزم به انجام ممیزی داخلی برای سیستم مواد غذایی شرکت خود هستند، طراحی شده است. آنها ممکن است نمایندگان مدیریت، مدیران تولید، مدیران QA و غیره باشند.

جهت شرکت در دوره ایزو 22000 ویرایش 2018 فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.