🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

شرایط دریافت گواهینامه ایزو

جهت دریافت گواهینامه ایزو می توانید به شرکت آروین ایزو با مدیریت مهندس کریمی پور که سابقه درخشانی در خصوص برگزاری کلاس آنلاین، و صدور گواهی ایزو طبق استاندارد دهای به روز جهانی دارد ارتباط بگیرید. وعده ما به شما صدور ایزو ارزان که دارای کد ریجستری باشد در کوتاه ترین زمان خواهد بود.

مقدمه:

آیا شما یک صنعتگر هستید، یک شرکت انحصاری هستید یا مدیر شرکت هستید؟ آیا همیشه در مورد چگونگی دریافت گواهینامه ایزو به صورت آنلاین فکر کرده اید؟
پس شما در جای مناسب هستید. در هرج و مرج اطلاعاتی که به صورت آنلاین پیدا شده است، سعی کرده ایم همه آنچه را که باید در مورد گواهینامه های ایزو بدانید در یک مکان قرار دهیم تا همیشه در دسترس شما باشد. بیایید با اصول شروع کنیم و با هم بفهمیم که ایزو به چه معناست.
اماده ای؟
شروع کنیم!

گواهینامه ایزو چیست:

قبل از پرداختن به این موضوع، لازم است ابتدا درک کنیم که ایزو چیست و چرا این یک نهاد مهم برای شرکت ها و متخصصان را نشان می دهد. ایزو مخفف “سازمان جهانی استاندارد سازی” است، سازمانی که با تعریف استانداردهای فنی سازمانی باید مطابقت داشته تا با پارامترهای ارزیابی خاص یکسان باشد.
این معتبرترین سازمان در جهان در مورد این موضوع است، که گواهینامه های آن معتبرترین در صحنه بین المللی است. دستورالعمل هایی که توسط گواهینامه های ایزو دیکته می شوند داوطلبانه هستند: در واقع رعایت آنها توسط قانون اجباری نیست، اما برای به دست آوردن آنها لازم است. این گواهینامه ها مسئول تأیید انطباق شرکت با معیارهای ارزیابی با هدف ایجاد حضور عناصر خاص در فرآیندهای تجاری هستند.
با توجه به اینکه مجموعه ای از صدها عنصر است، گزارش آنها و به خاطر سپردن کلیه گواهینامه های ایزو غیرممکن است. با این حال، برای درک اینکه آنها به چه کار می آیند، لازم است ذکر موارد اصلی را در یک لیست مقالات سایت ما جستجو کنید. به عنوان مثال، گواهینامه ایزو 9001 بسیار معتبر است، که شرایط عمومی را تعریف می کند، که می تواند توسط هر نوع سازمانی اجرا شود.

مراحل لازم برای تأیید و دریافت گواهینامه ایزو 9001:

شرکتی که مایل به دریافت ایزو 9001 است باید مراحل زیر را پشت سر بگذارند تا به این گواهی کاربردی دست پیدا کنند:

  1. اولین قدم ارتباط با مشاور و مدیر فروش مجموعه می باشد که در صورت نیاز شما را راهنمایی می کند که کاربردی ترین ایزو را برای سازمان خود دریافت کنید.
  2. سپس به شما کمک می کند تا نمودار سازمانی شرکت را مشخص کنید که نقشها و مسئولیتها را نشان می دهد (به عنوان مثال نماینده مدیریت، رئیس سیستم مدیریت کیفیت و غیره).
  3. انجام بازرسی ها و تجزیه و تحلیل تمام فرآیندهای کسب و کار (خرید و لوازم، فروش، طراحی، تولید، نگهداری، مدیریت منابع انسانی و ابزاری و غیره)
  4. باید توسط کارشناسان ما تایید شود که فرآیندهای تجاری مشخص شده حتی اقدامات احتیاطی ساده، با استاندارد ایزو 9001 مطابقت دارند.
  5. رویه ها و دستورالعمل های کاری را آموزش می دهیم تا فرآیندهای تجاری تجزیه و تحلیل شده به درستی توصیف و مدیریت شود.
  6. ما تمام فرم های لازم را برای ثبت نام مورد نیاز استاندارد این ایزو را آماده می کنیم.
  7. بازرسی های داخلی (ممیزی) را انجام می دهیم، همچنین با کمک یک مشاور خارجی تأیید می کنیم که واقعیت شرکت با آنچه توسط استاندارد 9001 شرح داده شده است، مطابقت دارد.
  8. هرگونه مسئله حیاتی را که در حین ممیزی های داخلی پیدا شده است حل خواهیم کرد.
  9. سازمان صدور گواهینامه را مطابق با استانداردها و نیازهای شرکت شناسایی کرده و سپس مجوز ایزوی شما را درخواست می دهیم.
  10. پس از تأیید انطباق سیستم، سازمان صدور گواهینامه کیفیت را به مدت سه ساله منطبق با بررسی های نگهداری سالانه به شرکت متقاضی اعطا می کند.

این فرایند، که در اینجا به طور کلی شرح داده شده است، باعث ایجاد بازخورد و فرآیند کنترل شرکت می شود که به سیستم مدیریت اجازه می دهد تا به طور مداوم عملکرد شرکت را در کوتاه مدت و میان مدت بهبود بخشد. بنابراین مزایای قابل توجهی را که یک گواهینامه 9001 ارائه می دهد، بدست آورد.

آیا به دنبال دریافت گواهینامه ایزو فوری هستید:

گاهی صنعتگران و شرکت هایی هستند به دنبال دریافت گواهینامه ایزو به صورت فوری هستند که این فرآیند توسط تیم حرفه ای ما امکان پذیر است و ما می توانیم از cb خصوصی تمامی گواهینامه های ایزوی درخواستی شما را صادر کنیم که قابل استعلام و پیگیری باشد. حال سوال پیش می آید چرا شرکت ها به دنبال اخذ ایزو فوری هستند؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که اصولا این شرکت ها قصد شرکت در مناقصه را دارند و یا می خواهند جهت تبلیغات و حتی صادرات از این گواهینامه ها استفاده کنند که ما وعده ایزو ارزان و فوری را به شما عزیزان خواهیم داد.

هزینه گواهینامه ایزو:

لازم است بدانید که هزینه های گواهی ایزو بنا به مراجع صدور آن متغیر است به طور مثال اگر گواهینامه از مرجع خصوصی سفارش دهید هزینه آن یک میلیون تومان می باشد. اما اگر گواهینامه تحت اعتبار iaf اصل سفارش دهید هزینه آن 6 میلیون تومان می باشد. گواهینامه تحت اعتبار ascb و یا سازمان استاندارد در خواست کنید به دلیل اینکه نیاز به مشاوره و پیاده سازی حضوری دارد هزینه آن بالای ده میلیون تومان می باشد.
نکته مهم: برای دریافت استاندارد جهانی لطفا به نمایندگی های قانونی مراجعه کنید که بتوانید گواهینامه معتبر دریافت کنید متاسفانه امروزه سایت های کلاهبرداری که گواهینامه فیک و بدون کد ریجستری زیاد شده است. جهت استعلام و ارسال نمونه گواهی ایزو با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

معرفی نماینده قانونی جهت دریافت گواهینامه ایزو معتبر:

برای آشنایی بیشتر با شرکت مشاورین آروین ایزو بر روی لینگ کلیک فرمایید. مشتری شرکت ما این امکان را دارد که از طیف وسیعی از مجوزهای صدور گواهینامه انتخاب کند، بنابراین یکی از مواردی را که برای مشخصات شرکت مناسب است شناسایی می شود و شما به تمام مزایای داشتن گواهینامه ایزو در خواستی خود دست می یابید. علاوه بر این، کارشناسنان مشاورین آروین ایزو یک پیشنهاد خاص ارائه داده است، کلی و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی، که به شرکت ها این امکان را می دهد در مدت زمان کوتاه و معینی گواهینامه ایزو را بدست آورید.
پس جهت دریافت گواهینامه ایزو عجله کنید و همین حالا با ما ارتباط بگیرید و از تخفیفات شرکت ما بهره مند شوید.

شماره تماس مدیر فروش خانم محمدی: 09185210731
شماره تماس مدیریت آقای مهندس کریمی پور: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.