🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
شرکت مشاوره ایزو

شرکت های مشاوره ایزو در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید ....

در این متن می خواهیم به چگونی فعالیت شرکت های مشاوره ایزو در ایران بپردازیم و این که کدام یک از این شرکت ها از اعتبار بیش تری میان سایر رقیبان خود برخوردارند.
مشاوره استاندارد های ایزو در ایران به صورت تخصصی عمر زیادی ندارد و در سالیان گذشته، سازمان ها با استخدام کردن افرادی که در زمینه ایزو 9000 تخصص داشتند، امور پیاده سازی ایزو را اجرایی می کردند، اما با گذشت زمان و به میان آمدن استاندارد های تخصصی هم چون ایزو 17025، ایزو 16949، ایزو 22000 و بسیاری دیگر از استاندارد ها در زمینه های مختلف، دیگر نیاز به شرکت های گوناگون در زمینه مشاوره، پیاده سازی و حتی صدور گواهینامه های ایزو پیدا شد. بنابراین تولد شرکت های گوناگون در زمینه ثبت و صدور گواهینامه های ایزو بسیار رونق گرفت و امروزه حتی شاهد آن هستیم که برخی از سازمان ها حتی به صورت مجازی هم اقدام به آموزش استاندارد های ایزو می کنند و حتی به صورت غیر حضوری گواهینامه ایزو را برای سازمان ها و افراد صادر می کنند.

استاندارد ایزو 9001

اما اولین استانداردی که شرکت های مشاوره ای به بازار آوردند و سبب استقبال زیاد سازمان های دیگر برای گرفتن این استاندارد شد، ایزو 9001 ورژن 2008 بود. این استاندارد توانست تحولی عظیم را در زمینه مشاوره ایزو ایفا کند و پس از آن استاندارد های تخصصی دیگر در حوزه های صنایع غذایی، خودروسازی و نفت و گاز به وجود آمدند.

اما شمت عزیزان اگر خواهان مشاوره و اخذ استاندارد ایزو در سازمان خود هستید می توانید به آسانی به شرکت های مشاوره ای در این زمینه اعتماد کنید، زیرا اکثر این سازمان ها بیش از 10 سالی است که در این حوزه فعال هستند و توانسته اند به بسیاری از صنایع کشور خدمات ارزنده ای اهدا کنند. برای دریافت گواهینامه های ایزو از طریق همین شرکت های مشاوره ای اقدام کنید و می توانید به آسانی گواهینامه های ایزو cb را دریافت کنید به شرطی که تمامی رهنمودهای مشاورین را جدی بگیرید و آن را عملی کنید.

ما هم یکی از شرکت های مشاوره ای در زمینه استاندارد های ایزو هستیم که با شعار می خواهیم در شغل خود بهترین باشیم راه خود را در پیش گرفته ایم و امید داریم با پیش بردن این شعار می توانیم اعتماد کارفرمایان و صنعت گران را به خود جلب کنیم و به زودی تمامی صنایع کشور سازمان ما را در زمینه مشاوره و ثبت و صدور گواهینامه های ایزو بشناسند.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.