🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش ایزو سریع و ارزان

آیا استاندارد های ایزو به ماننده کالای فیزیکی است که در آن مشتریان کلمه فروش ایزو را در گوگل سرچ می کنند؟ آیا مدرک ایزو به صورت سریع و ارزان در دسترس متقاضیان قرار می گیرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی این سوالات را به شما عزیزان بدهیم.

مدرک ایزو چیست؟

مدارک ایزو اصل و سندی معتبر در قبال اجرای سیاست های مدیریتی و کیفیتی منظم درون سیستم است، که به مشتریان و ذینفعان سازمان نمایش می دهد که این مجموعه به صورت کاملا اصولی و درست تمامی سیاست های کاری خود را در قبال ارائه خدمات و محصولات به مشتریان ارائه می کند و این اصل می تواند اعتماد مشتریان را به چنین سازمانی جلب کند.

به همین دلیل است که بسیاری از مدیران شرکت های مختلف کلمه فروش ایزو را در گوگل سرچ می کنند. اما می پردازیم به این مساله که آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟

فروش ایزو

فروش ایزو چگونه امکان پذیر است؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم ایزو به مانند یک کالای فیزیکی نیست که بتوان آن را خریداری کرد از این رو آوردن کلمه فروش ایزو، اصلا شایسته این عنوان نیست. پیاده سازی سیستم های مدیریتی و کیفیتی در سازمان بسیار می تواند به نفع شرکت هایی باشد که نمی توانند به سیستم های کاری خود نظر بدهند و اساسا قادر به حذف موازی کاری ها و امور اضافه در سازمان خود نیستند.

دریافت ایزو سریع زمانی امکان پذیر است که تمامی الزامات مدیریتی و سیستماتیک، هم چون مباحث بازاریابی و فروش، خرید، کنترل موجودی و انبارداری در سازمان، تعمیرات و نگهداری، برنامه ریزی استراتژیک، ارائه کالا و خدمات، کنترل کیفیت و بسیاری دیگر از این مسائل در سازمان پیاده سازی شود که تمامی این موارد با استفاده از الزامات درون استاندارد های ایزو قابل اجراست.

فروش ایزو

چگونه ایزو بگیریم؟

همان طور که اشاره کردیم بایستی تمامی مباحث مدیریتی بالا در سازمان پیاده سازی شود. اما این پایان کار نیست پس از این مرحله نیاز است که ممیزی های مراقبتی و نگهداری در شرکت رعایت شود تا بتوان همیشه این الزامات را برای خود داشته باشیم و از آن نهایت استفاده و بهره را ببریم. در کل ایزو ارزان نیست و باید برای دریافت آن وقت و انرژی گذاشت.

مدت زمان دریافت ایزو چقدر است؟

برای صدور مدارک ایزو، یک ماه زمان مورد نیاز است تا صادر شود. البته می توان به صورت غیر حضوری و آنلاین تمامی مستندات و الزامات ایزو را برای شرکت شما بارگزاری کرد و انجام داد تا این مدت زمان را بتوانیم کاهش دهیم. گاهی اوقات شرکت در یک مناقصه یکی از اهداف ایده آل سازمان است و داشتن چنین مدرک معتبری خود می تواند امتیاز بزرگی برای مجموعه به حساب بیاید. پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاورین ما ارتباط بگیرید.

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.