🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

مدل ایزو 34000 منابع انسانی + دوره آموزشی

آنچه در این مقاله می خوانید ....

هدف از درخواست ایزو 3400 منایع انسانی چیست؟ این استاندارد تایید بر ارائه مدل جامع چهار مؤلفه اصلی و تأثیر مثبت و مستقیمی بر منابع انسانی دارند.

پس به طور کلی می توان گفت این استاندارد مدلی برای ارزیابی سطح بلوغ فرآیندهای منابع انسانی در یک سازمان است. با استفاده از این استاندارد بلوغ سازمانی در پنج سطح ارزیابی می شود و آنها را بهبود می بخشد. زیرا در ارزیابی ها سعی شده است تا سازمان از طریق شاخص های مختلفی از جمله میزان رضایت در بدنه سازمان و نوع فرآیند انجام شده بررسی شود.
ایزو 34000 منابع انسانی

ایزو 34001 منابع انسانی:

جالب است بدانید مخترع اصلی این استاندارد آریان قلی پور و همکارانش از گروه مدیریت منابع انسانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بوده که تلاش اصلی آنها بین المللی کردن این استاندارد برای تمام جهان است.

بدون شک یک سازمان زمانی می‌تواند به سطح یک دست یابد که دقت خود را برای تمامی زاویه ها معطوف کند، که در پی این امر رشد اقتصادی سازمان به بهره‌گیری و استفاده بهینه از تمامی منابع، رابطه مستقیم دارد. منابع انسانی مولد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است پس با کمک این استاندارد می‌توان در رشد، توسعه و بهره‌وری سازمان و رسیدن آن به تعالی سازمانی تاثیرگذار باشد. استاندارد منابع انسانی یکی از استانداردهایی است که باید در سازمان‌ها مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.
جمع بندی: یعنی این آموزش، مروری بر تدوین و ساختار استاندارد 34000 منابع انسانی است، به طوری که هنرجو پس از اتمام این آموزش بتواند دید صحیحی از مطالب بیان شده داشته باشد.

در پروسه ای که جهان در حال حاضر با آن مواجه است می بینید که جهانی‌شدن سازمان‌ها با چالش‌های فراوانی رو به رو هستند. آرمان جهانی شدن صنایع، ورود محصولات تولیدی سازمان‌ها را به بازارهای جهانی ایجاد می‌کند. فرآیند بین المللی شدن، توسعه دانایی، نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها، ساز و کارهای اقتصاد جهانی را متحول ساخته که این تحول، رقابت‌پذیری بنگاه‌ها را سخت تر می‌کند. پس به طور کلی مدل‌های تعالی با عنوان یک ابزار کاربردی و با نگرش جامع به همه جوانب سازمان‌ها به کمک مدیران می‌آید تا آن‌ها را در شناخت دقیق‌تر سازمان یاری کند.

یک ارگان وقتی می‌تواند به بالاترین سطح دست یابد که توجه خود را به تمامی ابعاد معطوف دارد. رشد اقتصادی سازمان به بهره‌گیری و استفاده بهینه از تمامی منابع، وابستگی مستقیم دارد. منابع انسانی مولد از اهمیت بالایی برخوردار است.
ایزو 34000 منابع انسانی

دوره آموزشی ایزو:

سوال: آیا این استاندارد ایزو به حساب می آید؟

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم این استاندارد بیش از بیست پروسه منابع انسانی و دوازده متغیر نتیجه ای و نگرشی را در قالب 34000 امتیاز ارزیابی می کند. که اکثرا آن دستورالعمل هایی برای استخدامی دارند، به همین دلیل است همه خواهان شرکت در این آموزشی هستند.

روش نام گذاری استاندارد جمع تمانی امتیازات ذکر شده است و هیچ ربطی به سازمان ایزو و سری های استاندارد ایزو ندارد.

این تشابه نامگذاری موجب سو تفاهم هایی شده است. البته هر استانداردی چه بین المللی و چه ملی و چه سازمانی قابلیت مطرح شدن و اجرا را دارا می باشد و بسیاری از استانداردهای ایزو بر مبنای استانداردهای ملی برخی کشورها و حتی استانداردهای کارخانه ای و سازمانی تدوین شده اند. این استاندارد در حال طی مراحل برای تبدیل شدن به یک استاندارد ملی است.

آیا میتوان برای این استاندارد مدرک صادر کرد؟

مشاورین آروین ایزو از مراجع بین المللی مختلفی که نمایندگی آن را دارد امکان صدور گواهینامه را برای این استاندارد پس از برگزاری آزمون را دارد. البته که این گواهی نامه اکردیته نیستنداما دارای کد ریجستری ثبات شده و قابل استعلام می باشد. پس کارشناسانی که این استاندارد را استقرار داده اند می توانند برای ممیزی و صدور این گواهینامه درخواست خود را اعلام نمایند.

نحوه برگزاری دوره: به صورت فایل ویدئویی و pdf

  • زمان دوره: 2 الی 3 ساعت
  • نوع مدرک: از برند tuv آلمان
  • هزینه دوره: سیصد هزار تومان
  • هزینه مدرک: ششصد هزار تومان

جهت دریافت دوره آموزشی ایزو 34000  منابع انسانی با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.