🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
مشاوره ایزو در تبریز

مشاوره و پیاده سازی ایزو در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید ....

شرکت هایی که در تبریز قرار دارند چگونه می توانند برای پیاده سازی استاندارد های ایزو مشاوره دریافت کنند؟ آیا تنها در تهران شرکت های مشاوره ای ایزو وجود دارد؟
در تبریز به دلیل وجود تعداد زیاد کارخانه ها و شرکت های صنعتی، تقاضا برای اخذ ایزو زیاد است. به همین دلیل در این متن می خواهیم به روشی اشاره کنیم که این شرکت ها بتوانند به راحت ترین شکل ممکن ایزو را برای سازمان خود دریافت کنند.
همان گونه که مستحضر هستید اکثر شرکت های تاب و معتبر در زمینه مشاوره و پیاده سازی ایزو در پایتخت ایران قرار گرفته است و برای این که کیفیت بالایی از استاندارد های ایزو در سازمان اجرا گردد باید با این گونه از سازمان ها قرار داد ببندید، اما متاسفانه هزینه های ناشی از ایاب و ذهاب و رفت و آمد مشاورین بر عهده کارفرما است و همین مساله امکان دارد باعث گردد که بسیاری از شرکت های تبریز از گرفتن ایزو منصرف شوند. در این جا ما می خواهیم به روشی اشاره کنیم که شما می توانید از زیر هزینه های اضافی در این رابطه خارج شوید.

مشاوره ایزو در تبریز

معمولا مشاوره و پیاده سازی استاندارد های ایزو حدود 2 الی 3 ماه کاری طول می کشد و مشاور در این مدت باید 3 الی 4 جلسه به شرکت مربوطه بیاید. اگر یک حساب سر انگشتی داشته باشید خواهید دید که هزینه های ایاب و ذهاب آن قدر هم زیاد نیست که شما بخواهید بخاطر آن منصرف شوید و معمولا این هزینه ها به بالای یک میلیون تومان هم نمی رسد که برخی از سازمان ها چون شرکت ما در این مساله رعایت حال مشتریان را کرده و از برخی سازمان ها که شرایط مادی خوبی ندارند هزینه های ایاب و ذهاب دریافت نمی کند.

ولی مهم ترین نکته برای مشاوره ایزو در تبریز و دیگر شهرهای صنعتی ایران زمین این می باشد که به توصیه های مشاور در حین اجرای پروژه دقت کنید، زیرا تا زمانی که الزامات و فرم های ایزو در سازمان شما به درستی اجراء نشود کارشناس مربوطه حق ندارد که گواهینامه ایزو را برای شما صادر کند، قضیه ای که بسیاری از شرکت ها بدان توجه نمی کنند و باعث می شود زمان اجرای پروژه بیشتر شود و همین مساله باعث بالا رفتن هزینه های ایاب و ذهاب مشاور می شود.

اگر در هر شهری از ایران هستید و می خواهید ایزو را در سازمان خود پیاده سازی کنید با شماره زیر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.