🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

مشاور ایزو 14001 در سازمان

آنچه در این مقاله می خوانید ....

چه سازمان هایی به یک مشاور ایزو 14001 نیاز دارند؟ دلیل نیازمندی این سازمان ها به گرفتن این استاندارد در مجموعه خود چیست؟
شاید برای اکثر مدیران ایرانی بحث ایمنی و بهداشت سازمانی از مباحث زیست محیطی پراهمیت تر است و به همین دلیل است سازمان ها به دنبال اجرایی کردن این الزامات در سازمان خود هستند. در سال 2015 ورژن جدیدی از استاندارد ایزو 14001 به میان آمد که موجب تحولی عظیم در این استاندارد شد. در این ورژن جدید، مباحث مهمی از مدیریت ریسک و هم چنین مدیریت استراتژیک وجود دارد که مدیران سازمان را بیشتر متقاعد به گرفتن این استاندارد می کند، این در حالی بود که در سال 2004 این استاندارد شناخته شده نبود و تنها جنبه های زیست محیطی در الزامات آن مشاهده می شد.

مشاور ایزو 14001

اما همان گونه که در بالا سوالی پرسیدیم که چه سازمان هایی به مشاور ایزو 14001 نیاز دارند، باید جواب بدهیم سازمان هایی نیاز دارند که ریسک های مدیریتی و کیفیتی درون مجموعه تولیدی خود را نمی شناسند. این گونه سازمان ها نمی دانند که در شرایط و شیفت های کاری مختلف چگونه کارگران سازمان را مهیای تولید کنند، این گونه سازمان ها با فرآیندهایی که موجب آلودگی درون و بیرون کارخانه می شود آشنا نیستند و هم چنین این گونه سازمان ها خط مشی و اهداف کیفی منظمی در قبال ارزیابی ریسک و جنبه های محیط زیست ندارند.

شاید برای شما جالب به نظر بیاید که ایزو 14001:2015 تمامی این موارد را انجام می دهد ولی باید اذعان شود زمانی این موارد به صورت اصولی و درست اجرایی می شوند که مشاور بتواند راهنمایی های درستی به سازمان بدهد.مشاوری که شناخت درستی از سازمان نداشته باشد قطعا نمی تواند مستندات ایزو را پیاده سازی کند و این که نداند مواد اولیه درون کارخانه چیست و این که چه فرآیندهای تولیدی در کارخانه صورت می پذیرد و نمودار opc یا همان فرآیند عملیات را مشخص نکند قطعا نمی تواند ریسک های خط تولید را شناسایی کند.

در استاندارد ایزو 14001 بخش مهمی به نام مدیریت پسماندها وجود دارد که یک دستورالعمل مهم برای سازمان هایی است که نمی دانند با این بخش از مواد خود چیکار کنند تا آسیب کم تری به درون و بیرون محل فعالیت خود وارد کنند، تمامی این موارد را یک مشاور ایزو 14001 به شما یاد می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و هم چنین دریافت مستندات ایزو با شماره زیر تماس بگیرید.

 

شماره تماس: 09902702205

مهندس کریمی پور

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.