🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

هزینه مدرک بین المللی ماساژ در ایران

برای دریافت مدرک بین المللی ماساژ می توانید به آروین ایزو مراجعه کرده و سفارش گواهینامه خود را ثبت کنید.

مدرک ماساژ- هزینه مدرک بین المللی ماساژ

مدرک بین المللی ماساژ، مجوزی است که توسط دولت صادر می شود. با دارا بودن این مجوز افراد قادر خواهند بود ماساژ درمانی را بر روی بیماران انجام دهند. با توجه به دریافت مدرک بین المللی ماساژ درمانی که شامل یک آزمون مجوز تایید شده است افراد را در موضوعات زیر آزمایش می کند:

  • اخلاق ماساژ درمانی
  • آناتومی، حرکت شناسی و فیزیولوژی
  • ارزیابی مشتری
  • سابقه ماساژ درمانی

 

هزینه مدرک بین المللی ماساژ با توجه به شرکت در کلاس های آموزشی ماساژ برآورد می شود. بنابراین برای شرکت در تمامی دوره های ماساژ درمانی بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مدرک بین المللی ماساژ

هزینه مدرک بین المللی ماساژ چقدر است؟

خب همان طور که می دانید ماساژ، یک حرکت فاخرانه است که خیلی از افراد علاقه مند برای حضور در مراکز ماساژ درمانی هستند. ماساژ برای کاهش درد، آرامش بخش بودن، کاهش خستگی، کاهش استرس و افزایش گردش خون بسیار توصیه می شود.

بنابراین بهره مند شدن از یک ماساژ درمانی در کنار روش های دوره درمانی دیگر فوق العاده تاثیرگذار است. زیرا نتایج بهتری خواهید دید.

هنرمندان برای آفرینش هنر به دستان خود نیازمند هستند و کار ماساژور ها هم بی شباهت با آن ها نیست. زیرا ماساژورها با توجه به آناتومی بدن مراجعه کننده باید با دستان خود حرکات ماساژ را به گونه ای هنرنمایی کنند تا تمامی احساسات ناخوشایند در مراجعه کننده کاهش داده شود.

ماساژ درمانی انواع مختلفی دارد که می تواند با توجه به علاقه فرد جهت دریافت مدرک بین المللی ماساژ و با توجه به جنبه های سلامتی جسم متفاوت باشد.

  1. ماساژ تناسب اندام،
  2. ماساژ تایلندی،
  3. ماساژ سوئدی،
  4. ماساژ صورت و پا

و …

هر کدام از این ماساژ ها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین برای آموزش هر کدام باید کلاس ماساژ درمانی را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید با همه انواع این ماساژ های نامبرده به شکل عملی آشنایی کامل پیدا کنید.

در دوره های ثبت نامی دریافت مدرک بین المللی ماساژ شما با آناتومی بدن کاملا آشنا خواهید شد. دانش پذیر باید بتواند بعد از اتمام این دوره ها که توسط یک مدرس حاذق صورت می گیرد کاملا آمادگی و مهارت لازم را پیدا کند. بنابراین نقش مدرس در این حوزه بی تاثیر نخواهد بود. مدرس باید کاملا با تجربه باشد و این دانش را با مهارت کافی به دانشجو انتقال دهد.

بنابراین با توجه به توضیحات ارائه شده انتخاب کردن یک کلاس و دریافت مدرک بین المللی ماساژ نیاز به شناخت کافی دارد تا بتوانید با خیالی آسوده این مهارت تجملگرانه را فرا بگیرید.

مشاورین موسسه آروین ایزو در خصوص هزینه های دریافت مدرک بین المللی ماساژ، شما را کاملا راهنمایی خواهند کرد. هزینه های دریافت این گواهینامه کاملا مقرون به صرفه است به طوری که پس از ورود به بازار کار این هزینه جبران خواهد شد.

دانش پذیر می تواند جهت پرداخت هزینه مدرک بین المللی ماساژ آن را به صورت اقساطی نیز پرداخت نماید.

مدرک بین المللی ماساژ

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ماساژ

دریافت گواهی بین‌المللی ماساژ دارای مزایای متعددی است، از جمله:

  1. اعتبار و اعتماد: گواهی بین‌المللی از مراکز معتبر، اطمینان ایجاد می‌کند که شما دارای مهارت‌های لازم برای ارائه خدمات ماساژ حرفه‌ای هستید.
  2. افزایش فرصت‌های شغلی: داشتن گواهی بین‌المللی می‌تواند در بازار کار به شما کمک کند و فرصت‌های شغلی بیشتری را ایجاد کند، چرا که اعتماد و قابلیت ارائه مهارت‌های بین‌المللی را نشان می‌دهید.
  3. بهبود مهارت‌ها: دریافت آموزش‌های مورد نیاز برای مدرک بین المللی ماساژ به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را بهبود بخشیده و به روزرسانی کنید.
  4. افزایش اعتبار شخصی: این گواهی به شما افتخار و اعتبار شخصی می‌دهد که می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
  5. ایجاد شبکه‌ی حرفه‌ای: در دوران آموزش و دریافت گواهی، فرصت دارید با حرفه‌ای ها و افرادی که در این صنعت فعالیت می‌کنند آشنا شوید و شبکه‌ی حرفه‌ای خود را گسترش دهید.

مدرک بین المللی ماساژ

سفارش مدرک بین المللی ماساژ

آروین ایزو یکی از موسسات به نام کشور است که شما به عنوان یک دانش پذیر می توانید درخواست و سفارش مدرک بین المللی ماساژ خود را ثبت کنید. تمام دوره های ماساژ درمانی توسط اساتید مجرب صورت خواهد گرفت که شما پس از اتمام دوره به بازار کار معرفی خواهید شد.

شماره همراه مدیر فروش: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.