🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

همه چیز در مورد مشاوره ایزو 17025

مشاوره ایزو 17025 چیست؟ چگونه می توانیم از این مشاوره برای دریافت ایزو استفاده کنیم؟ در این مقاله به سوالات پاسخ می دهیم.

توضیحاتی در مورد مشاوره ایزو 17025

مشاوره ایزو 17025 چیست؟ احتمالا این سوال در ذهن شما نیز شکل گرفته است. ایزو 17025 یکی از مجوزهای معتبر است که بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها به دنبال اخذ آن هستند. برای دریافت این مجوز باید با نکات و توضیحاتی آشنا شوید. به جلسات آشنایی با شرایط و ضوابط دریافت مجوز ایزو 17025، مشاوره ایزو گفته می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد مشاوره های ایزو 17025 و شرایط دریافت آن صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

مشاوره ایزو 17025 چیست و چه فایده ای دارد؟

مشاوره ایزو 17025 عملیاتی است که برای دریافت این مجوز انجام می شود. ایزو 17025 معمولا برای تایید اعتبار آزمایشگاه ها استفاده می شود. بنابراین تمامی کارخانه ها و شرکت هایی که در مجموعه خود دارای آزمایشگاه هستند، باید این مجوز را دریافت کنند. این ایزو می تواند صلاحیت فنی آزمایشگاه های مختلف را بررسی کند. به طور کلی، ایزو 17025 برای تمامی مجموعه هایی که در زمینه کالیبراسیون و نمونه برداری فعالیت می کنند لازم است. مراکز صنعتی، آزمایشگاه های موجود در دانشگاه ها و مدارس، مراکز تحقیقاتی و شیمیایی و… از مجموعه هایی هستند که به عنوان متقاضیان دریافت ایزو 17025 شناخته می شوند.

برای دریافت مشاوره ایزو 17025 باید به سازمان های معتبری مراجعه کنید. در مرحله اول باید تحقیقات خود را آغاز کنید. یعنی با جستجو از طریق منابع مختلف از شرایط و استانداردهای موجود در ایزو 17025 آشنا شوید. با این کار می توانید ابزارها، فناوری ها و نیازهای مجموعه خود را شناسایی کنید. پس از فراهم کردن ابزارها و فناوری ها، باید سعی کنید یک طرح برای پروژه خود ایجاد کرده و در جهت اجرای آن گام بردارید. برای این کار می توانید یک چک لیست یا جدول برنامه ریزی تهیه کنید. حین اجرای پروژه بهتر است مستنداتی را جمع آوری کنید. از مهم ترین مستندات مورد نیاز می توان به راهنما و سابقه کیفیت، دستورالعمل های موجود، فرمت های سیستم و… اشاره کرد. در مرحله بعد باید حسابرسی QMS انجام شود. پس از تمامی کارها، ممیزان و کارشناسان شرایط مجموعه شما را بررسی کرده و مجوز ایزو 17025 را برای شما صادر می کنند.

مشاوره ایزو 17025

مزیت های دریافت گواهی نامه ایزو 17025

حال شاید به این مسئله فکر کنید که مزیت های دریافت مشاوره ایزو 17025 چیست؟ دریافت این مجوز مزیت های زیادی برای شما به همراه دارد. این گواهی نامه یک ملاک معتبر برای تعیین کیفیت کالیبراسیون و صلاحیت فنی آموزشگاه های مختلف است. بنابراین با دریافت این مجوز می توانید اعتبار ویژه ای به مجموعه خود ببخشید. در نتیجه فروش محصولات یا تعداد مراجعین به مجموعه شما برای آزمایش بیشتر خواهد شد و از این طریق می تواند درآمد مجموعه خود را افزایش دهید.

گواهی نامه ایزو 17025 یک مجوز بین المللی معتبر است. این مجوز در تمامی کشورهای دنیا شناخته شده و ملاک خوبی برای تعیین کیفیت آزمایشگاه شما محسوب می شود. با داشتن گواهی نامه ایزو 17025 می توانید با سایر کشورهای خارجی همکاری کنید و از این طریق شهرت خود را افزایش دهید. با استفاده از این گواهی نامه می توان ضایعات آزمایشگاهی را کاهش داد و از این طریق راندمان کاری آزمایشگاه را افزایش داد. به علاوه دقت کار در مجموعه شما نیز بیشتر خواهد شد. شما تنها با دریافت ایزو 17025 می توانید به تمامی مزیت های یاد شده دست پیدا کنید.

مشاوره ایزو 17025

خلاصه و جمع بندی

در این مقاله در مورد مشاوره ایزو 17025 به شما عزیزان توضیحاتی ارائه کردیم. تلاش کردیم در مورد این گواهی نامه و شرایط لازم برای دریافت آن به شما توضیح دهیم. همچنین مراحل دریافت گواهی نامه و مزیت های حاصل از این مجوز را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم.

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.