🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

اخذ گواهینامه ایزو فوری

متقاضیانی که در جست و جوی دریافت گواهینامه ایزو فوری هستند ما می توانیم در مدت کوتاهی از CB اختصاصی تحت اعتبار IAF برای ارگان شما مدرک سازمانی صادر کنیم. ایزو فوری و ارزان یکی از مهم ترین معیار مدیران سازمان می باشد که سایت ما به عنوان برترین سامانه آنلاین استاندارد به روز دنیا به درخواست متقاضیان احترام می گذارد و در کمترین زمان با هزینه ای مناسب گواهی ایزو صادر می کند.

کاربرد گواهینامه ایزو:

این گواهینامه تایید می کند که نظام مدیریتی ارگان شما در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید مطابق با استاندارد به روز دنیا خدمات ارائه می دهد. و برای تمامی شرکت های صنعتی، خدماتی، پیمانکاری، مدیریت انرژی، تجهیزات پزشکی و سایر موارد صادر می گردد. تمامی استاندارد های به روز دنیا توسط نهادی در کشور سوئیس تدوین و منتشر گردیده است که امروز همه آن را به نام سازمان استاندارد بین المللی می شناسند.

سایت آنلاین مشاوره ای ما، انواع استاندارد های عمومی و اختصاصی را برای تمامی ارگان ها در هر زمینه ای که مشغول به کار هستند، گواهینامه مطابق با استاندارد جهانی صادر می کند.

گواهینامه ایزو فوری:

امروزه بسیاری از ارگان های ایرانی به دنبال اخذ ایزو فوری هستند، از آنجایی که در گذشته اکثریت مردم کمتر با ایزو آشنایی داشتند و تعداد مشاوران فعال در ایران بسیار انگشت شمار بودند بنابراین زمان زیادی برای دریافت گواهینامه ایزو سپری می شد. اما در عصر حال از آنجایی که مشاوران مستندات اجرایی ایزو رو جمع آوری کردند و به صورت آماده می توان از تمامی شرکت های فعال ایزو این پکیج را دریافت کرد و در ارگان خود پیاده سازی نمود، بنابراین با در دست داشتن این مستندات بسیاری از مدیران شرکت ها برای شرکت در مناقصات دولتی و یا خصوصی درخواست گواهینامه ایزو فوری را می دهند و شرکت های مشاوره ای نیز در کمتر از یک هفته مدرک سفارش شده را صادر می کند. اما اگر در خصوص گواهینامه عجله ندارید بهتر است که زمان نرمال جهت صدور این گواهی سپری شود و نوع استانداردی در خواستی خود را زیر نظر سازمان استاندارد دریافت کنید. با تمامی این تفاسیر بسیاری از شرکت با توجه به پبشرفت تکنولوژی ترجیح می دهد در کوتاه ترین زمان به گواهی ایزو کاربردی دست پیدا کنند.

مراحل اخذ گواهینامه ایزو فوری و ارزان:

نمایندگی مشاوره و سیستم اطلاع رسانی با مدیریت مهندس کریمی پور به عنوان بزرگترین سایت ایزو آماده ارائه مشاوره به صورت رایگان می باشد و بنا به درخواست و بودجه شما انواع گواهینامه ایزو فوری و ارزان در کوتاه ترین زمان را به متقاضیان ارائه می کند.
نحوه اخذ گواهینامه ایزو با قیمت مناسب به این صورت است که نخست باید تقاضا کننده ایزو با مرکز ما ارتباط بگیرید و ایزوی درخواستی خود را ابلاغ کند و کارشناسان ما بنا به درخواست ایشان در کمترین زمان با هزینه ای کم گواهی ایزو را صادر می کند و برای شرکت متقاضی ارسال خواهد کرد.
نکته مهم: برای ارائه خدمات در خصوص اخذ ایزو فوری بهتر است نخست اهداف خود را مشخص کنید به طور مثال برای تبلیغات، بهروه وری، صادرات، جلب رضایت مشتری، مناقصات و غیره می خواهید یا هر علت دیگری. با این کار ما می توانیم بهتر شما را راهنمایی کنیم و بهترین مرجع را به شما معرفی کنیم. مثلا اگر کارشناسان ما تشخیص دهد برای ارگان شما گواهینامه با اعتبار سازمان استاندارد مناسب است حتما باید ممیزی و پیاده سازی انجام گیرد که بسیار پروسه ای طولانی می باشد در غیر اینصورت مراجع ایزو های خصوصی به شما پیشنهاد می شود که در ایران بسیاری از شرکت های در این زمینه فعالیت می کنند و فقط شکل گواهینامه با هم متفاوت است ولی همه در یک سطح هستند.

خدمات شرکت آروین ایزو:

طبق تحقیقات انجام شده امروزه بسیاری از مردم در گوگل موارد زیر را جست و جو می کنند که تمامی این موارد جزیی از خدمات ارائه شده سایت ما می باشد.

  1. اخذ گواهینامه ایزو فوری
  2. اخذ گواهینامه ایزو
  3. اخذ ایزو
  4. اخذ مدرک ایزو فوری
  5. مدرک ایزو فوری
  6. گواهینامه ایزو فوری
  7. گواهی ISO فوری
  8. نحوه اخذ گواهینامه ایزو فوری
  9. ایزو فوری
  10. ایزو فوری و ارزان
  11. ایزو در کمترین زمان
  12. مشاوره ایزو
  13. پیاده سازی ایزو
  14. فروش مستندات ایزو
  15. مراجع صادر کننده گواهینامه ایزو
  16. شرکت مشاوره ایزو
  17. نمایندگی ایزو معتبر
  18. شرکت صادر کننده ایزو
  19. دریافت گواهینامه ایزو
  20. دریافت مدرک ایزو فوری
  21. و سایر موارد

جهت اخذ گواهینامه ایزو فوری با کمترین هزینه همین حالا با ما ارتباط بگیرید.
مدیر فروش خانم محمدی: 09185210731
مدیریت آقای کریمی پور: 09902702205

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.