🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

اخذ ایزو در کرج

تقاضا برای اخذ ایزو در کرج به نسبت سایر شهرستان های ایران بیشتر است چون که اکثر کارخانجات صنعتی و هولدینگ های معتبر در این شهر و اطراف آن ساکن هستند.

برای اخذ ایزو در کرج چیکار کنیم؟

اگر شرکت و یا سازمانی در کرج هستید و به دنبال اخذ استاندارد های ایزو می باشید بایستی یک شرکت معتبر در زمینه مشاوره و پیاده سازی در این زمینه پیدا کنید، جهت پیدا کردن سازمانی معتبر در این زمینه می توانید به فاکتورهای زیر توجه کنید:

  • مشاهده مجوزهای مورد نیاز سازمان های مشاوره ای در زمینه ایزو ( این مجوزها اغلب از وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم چنین سازمان استاندارد ایران هستند.)
  • شرکت مشاوره ای بایستی دارای سابقه کاری و رزومه مرتبط با حوزه کاری شما باشد و نزدیک به شهر کرج باشد چون که اگر شرکتی خارج از کرج برای بحث مشاوره و پیاده سازی ایزو انتخاب کنید بایستی هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب کارشناسان ایزو را در نظر بگیرید.
  • فراهم کردن امکانات مورد نیاز در سازمان شما برای آموزش پرسنلین سازمان در قبال الزامات ایزو. این امکانات می تواند شامل مهیا ساختن محیطی امن و آرام برای آموزش باشد و حتی الامکان این آموزش ها در دفتر مدیریت سازمان و با حضور خود مدیر عامل شرکت برگزار شود.
  • امکان مهیا ساختن لیست اطلاعات و برنامه هایی که حتی الامکان سه ماه از آن ها گذشته باشد تا شخص مشاوره بتواند به وسیله این اطلاعات برنامه مدون پیاده سازی را در سازمان شما فعال کند.

اخذ ایزو در کرج

بهترین مشاوره ایزو

بهترین مشاوره بایستی در سریع ترین زمان ممکن امور پیاده سازی را انجام دهد و کارها را به عقب نیندازد. گاها شاهد آن هستیم که شرکت های مشاوره ای برای آماده شدن سازمان ها در جلسه ممیزی زمان زیادی را می کشند و این مساله باعث نگرانی و دلخوری مدیران سازمان می شود. به همین دلیل لازم است که حتما پس از بستن قرار داد، شرکت های مشاوره ای بیشترین تلاش خود را به کار بگیرند تا در سریع ترین زمان ممکن سازمان متقاضی بتواند گواهینامه معتبر ایزوی خود را دریافت کند.

هزینه اخذ ایزو در کرج چقدر است؟

اخذ ایزو در کرج مانند سایر شهرهای ایران است. این هزینه بستگی به اسکوپ کاری شما و هم چنین تعداد پرسنلین فعال شما در سازمان است. برای این منظور لازم است قبل از اجرای پروژه پیاده سازی اطلاعات کاملی از شرکت در اختیار مشاورین قرار بگیرد تا در صورت نیاز لیست هزینه های کاری برای انجام خدماتی که قرار است در سازمان شما انجام بگیرد تهیه شود و برای این منظور نیاز است که حتما قبل از انجام دادن آن پیش نویس قرار دادی آماده شود.

هزینه مشاوره ایزو 9001

30 میلیون تومان

هزینه مشاوره ایزو 14001

20 میلیون تومان

هزینه مشاوره ایزو 45001

20 میلیون تومان

هزینه مشاوره ایزو 22000

25 میلیون تومان

در این جا لیست هزینه هایی که برای اخذ ایزو در کرج و اخذ ایزو در تهران مورد نیاز است آورده شده است. هم چنین برای اطلاع از هزینه سایر استاندارد های ایزو لازم است با کارشناس فنی ما در این زمینه ارتباط بگیرید تا ضمن بررسی شرایط سازمان شما، این هزینه ها را به شما اعلام کند.

شماره همراه:09902702205

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.