🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید الزامات ایزو 18001

شرکت هایی که نمی خواهند برای پیاده سازی ایزو 18001 مشاوره بگیرند و خودشان به تنهایی می خواهند این استاندارد را در سازمان خود پیاده سازی کنند باید به فکر خرید الزامات این استاندارد باشند.
اما چگونه می توان این الزامات را دریافت کرد؟ شاهد تنها شرکتی که در زمینه ایزو هم مشاوره حضوری می دهد و هم الزامات انواع استاندارد های ایزو را به صورت مکتوب و کامل نوشته است ما باشیم. در واقع الزامات ایزو 18001 کاربرد زیادی دارد و ما این استاندارد را با ایزو 14001 ادغام کرده ایم تا تمامی بندهایی که در این دو استاندارد مشترک است در سازمان انجام بگیرد.
شاید هزینه های زیاد مشاوران باعث شود که بسیاری از سازمان ها خود به فکر پیاده سازی ایزو باشند و ما خواسته ایم که به کاهش هزینه های سازمان کمکی کرده باشیم و این مزیت را برای شما عزیزان فراهم ساخته ایم.
در الزامات ایزو 18001 قطعات و اموری که باعث می گردد اگر آن را درست استفاده نکنیم موجب به خطر افتادن سلامتی خود و پرسنلین سازمان می شود آورده شده است و نحوه صحیح استفاده از آن به مخاطب داده شده است. مثلا یکی از این قطعات کپسول خاموش کننده است که باید بازدیدهای دوره ای از آن داشته باشیم تا بدانیم که آیا گاز آن تمام شده است یا خیر و به فرض مثال نباید هرگز با دست روغنی به آن دست بزنیم و از این قبیل امور که برای سازمان ها بسیار کاربردی است.
اما الزامات ایزو 18001 تنها مربوط به این امور نمی باشد، بلکه مهم ترین الزام آن یعنی مدیریت ریسک که بسیاری از مدیران سازمان به این قسمت علاقه مند هستند آورده شده است. چندین دستورالعمل در خصوص ارزیابی ریسک در استاندارد ایزو 18001 آورده شده است.البته ناگفته نماند که امسال این استاندارد به ایزو 45001 تغییر نام پیدا کرده است و باید سازمان ها، گواهی نامه ای که دریافت می کنند، ایزو 45001 در آن نوشته شده باشد و ایزو 18001 دیگر منسوخ شده است اما هم چنان مدیران و شرکت ها آن را با ایزو 18001 می شناسند و به احتمال زیاد چند سالی طول می کشد تا تغییر اسم این استاندارد برای مخاطبیت درک شود.
برای خرید و سفارش الزامات ایزو 18001 با هزینه ای کم با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.