🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دریافت گواهینامه ایزو 14001

آیا می دانید با دریافت گواهینامه ایزو 14001 که استاندارد آن مربوط به “زیست محیطی” می باشد می توانید به عمکرد و فعالیت شرکت خود اثربخشی هدیه دهید؟ آیا می دانید که ایزو 14001 بخشی از استاندارد IMS می باشد؟ برای دریافت این استاندارد باید پروسه ی پیاده سازی سپری و سپس گواهینامه صادر می شود، که ما در تمامی مراحل تا زمان دریافت گواهی همراه شما خواهیم بود.

ایزو 14001 چیست:

به استانداری اطلاق می شود که برای طراحی و اجرای سیستم مدیریت محیطی تبدیل شده است. این استاندارد توسط (یک ارگان جهانی) كه استانداردهای قابل قبول در سراسر دنیا را ایجاد و توزیع می كند، منتشر می شود. آخرین رونوشت الزامات این استاندارد در سال 2015 منتشر شده که از آن با عنوان استاندارد زیست محیطی ویرایش 2015 نام برده می شود. لازم است بدانید که این استاندارد قبل از انتشار با تایید اکثریت کشورهای (عضو سازمان بین المللی) قرار گرفته، سپس به یک معیار معتبر جهانی تبدیل و به وسیله ی اکثریت کشورهای جهان پذیرفته شده است.

دریافت گواهینامه ایزو 14001 از cb دولتی:

  1. مقدمات در مراحل صدور گواهینامه:
    قبل از اینکه بتوانید سیستم ایزو 14001 خود را اجرا کنید، ابتدا باید آن را در شرکت خود پیاده کنید( که این کار توسط مشاوران شرکت ما انجام می شود). هنگامی که سیستم با موفقیت اجرایی شد، باید با کمک ممیزی های داخلی، اثربخشی آن را بررسی کنید. آنگاه می توانید آماده سازی برای گواهینامه ایزو 14001 را شروع کنید.
  2. پیش حسابرسی:
    پیش حسابرسی می تواند قبل از حسابرسی واقعی صدور گواهینامه انجام شود. این پیش حسابرسی جز موارد اجباری پروسه ی صدور گواهینامه ایزو 14001 نیست. بلکه این یک خود آزمایی داوطلبانه است که در آن می توان هرگونه ابهام را برطرف کرد.
  3. ممیزی صدور گواهینامه ایزو 14001:
    در صورت روشن شدن ابهامات در پیش حسابرسی، می توان حسابرسی واقعی صدور گواهینامه را انجام داد. یک حسابرس صدور گواهینامه خارجی بررسی می کند که آیا نظام مدیریت شما الزامات ایزو 14001 را برآورده می کند یا خیر؟
  4. ارزیابی نتایج حسابرسی گواهینامه ایزو 14001:
    پس از اتمام ممیزی صدور گواهینامه، حسابرس صدور گواهینامه گزارشی را ایجاد و نتایج حاصل از حسابرسی گواهینامه را ارزیابی می کند. نتایج حسابرسی تعیین کننده است که مطابقت با الزامات ایزو 14001 یا عدم انطباق با الزامات ایزو 14001 وجود دارد.
  5. سپس بحث نهایی بین حسابرس صدور گواهینامه و شرکت شما انجام خواهد شد:
    شما نمای کاملی از روند صدور گواهینامه (ایزو 14001) و نتایج به دست آمده دریافت خواهید کرد. اگر در هنگام ممیزی صدور گواهینامه عدم انطباق پیدا شود، حسابرس نیز این موضوع را به شما اطلاع می دهد. همچنین پیشنهاداتی در مورد چگونگی از بین بردن یا بهبود این ناسازگاری ها دریافت خواهید کرد. در صورت عدم مطابقت، مراحل اضافی زیر باید انجام شود: تجزیه و تحلیل علت ریشه ای عدم انطباق، تعریف اقدامات بهبود، ارزیابی اصلاحات توسط سازمان صدور گواهینامه ظرف 90 روز
  6. نظارت و تایید مجدد:
    همانطور که قبلاً ذکر شد، صدور مجوز یکبار مصرف سیستم مدیریت محیط زیست ایزو 14001 کافی نیست. در اینجا برخی از حقایق اصلی در مورد گواهینامه مجدد ذکر شده است:
  1. یک گواهی به مدت 3 سال معتبر است
  2. هدف دیگر اطمینان از انجام موثر اقدامات اصلاحی است
  3. در این مدت یک ممیزی نظارت سالانه انجام می شود
  4. حسابرسی مجدد گواهی پس از 3 سال انجام می شود
  5. این امر برای اطمینان از تطابق سیستم با الزامات مناسب است.

 کاربرد گواهینامه ایزو 14001:

مزیت این نوع گواهینامه این است که این آزمون توسط حسابرسان مجاز و مستقل انجام می شود که گواهی انطباق نظام مدیریت با استاندارد مربوطه را می دهند و یا اطلاعات بهبودهای احتمالی را ارائه می دهند. این امر شفافیت لازم را در شرکت ایجاد می کند. هدف اساسی از چنین ارزیابی انطباق با سیستم این است که به مشتری (بالقوه) اطمینان دهیم که سازمان مطابق با ایزو 14001 کار می کند. این باعث بهبود تصویر شرکت از دید مشتری می شود. علاوه بر این، سیستم مدیریت محیط زیست عملکردی امنیت قانونی شرکت یا سازمان را افزایش می دهد. این کمک می کند تا از ضرر و زیان ناشی از خطرات احتمالی مسئولیت محیطی جلوگیری شود.

دریافت گواهینامه ایزو 14001 از cb خصوصی:

این دسته از گواهینامه ها برای کسانی است که برای سازمانشان الزام نیست زیر نظر سازمان استاندارد گواهینامه ایزو 1400 بگیرند و گواهی را صرفا جهت شرکت در انواع مناقصات دولتی و خصوصی و یا تبلیغات و حتی صادرات می خواهند. برای دریافت ایزو فوری ارتباط با مدیر فروش مجموعه ما کفایت می کند تا ظرف یک هفته به گواهینامه ایزو سیستم مدیریت زیست محیطی دست یابید.

نحوه استعلام گواهی cb خصوصی و دولتی:

مهمترین سوال متقاضیان از کارشناسان ما در خصوص تایید صحت گواهی ایزو، چگونگی نحوه استعلام cb ها می باشد. در این خصوص باید بگوییم که ابتدا باید وارد سایت اصلی که در پایین تمامی گواهی های ایزو قید شده است شوید و سپس قسمت certificate check را انتخاب و در صفحه نمایش داده شده شماره نامبر گواهی را وارد کرده، آنگاه روی گزینه search کلیک کنید. با این کار نتیجه استعلام را در قالب یک جدول مشاهده خواهید کرد.
اما برای استعلام cb های دولتی باید وارد سایت اصلی iaf شده و بررسی کنید که آیا اسم شرکت شما در لیست سازمان iaf قرار دارد یا خیر.

مقایسه کیفیت کار شرکت ما با سایر رقبا:

تیم حرفه ای ما همیشه به فکر افزایش کیفیت کار و کسب رضایت مشتری بوده است. ما در خصوص اخذ ایزو / صدور ایزو همیشه به دنبال بالاترین درجه اعتبار برای بهبود و اثربخشی مشاغل شما بوده ایم. اولویت ما در دسترس بودن تیم به صورت 24 ساعته و ارائه خدمات عالی می باشد. سرمایه ما مشتریان با ارزشی همچون شما است که به ما انگیزه ای در ارائه خدمات برتر می دهد.
شما می توانید جهت دریافت گواهینامه ایزو از cb خصوصی و یا دولتی با شماره زیر تماس بگیرید:
مدیر فروش خانم محمدی: 09185210731
مدیریت آقای کریمی پور: 09902702205

 

 

 

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.