🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
اخذ ایزو 17025

مراحل اخذ ایزو 17025

شرکت های بسیاری از ما خواسته اند که مراحل اخذ استاندارد ایزو 17025 را برای آن ها تشریح کنیم و به همین دلیل بر آن شدیم تا برای این عزیزان توضیحاتی در این خصوص بدهیم.
شاید یکی از مهم ترین مسائلی که سازمان های آزمایشگاهی برای اخذ ایزو 17025 هراس دارند، عدم آشنایی آن ها با سیستم این استاندارد و هم چنین مراحل دریافت آن است. باید عرض شود که گرفتن این استاندارد بی شباهت با سایر استاندارد های ایزو نیست، اما در هنگام گرفتن گواهینامه مربوط به آن تفاوت هایی وجود دارد.

وضعیت گرفتن استاندارد ایزو 17025

در سال های اخیر گرفتن استاندارد ایزو 17025 بسیار زیاد شده است و یکی از مهم ترین دلایل آن اجبار سازمان استاندارد بابت داشتن گواهینامه NACI زیر نظر این سازمان برای شرکت های فعال در حوزه آزمایشگاهی است.

اخذ ایزو 17025

اخذ ایزو 17025

استاندارد ایزو 17025 برای دو سازمان بازرسی کننده و کالیبراسیون نوشته شده است. اول از همه سازمان درخواست کننده باید لیست تمامی تست هایی را که می خواهند برای آن ها طراحی شود به شرکت مشاوره بدهد و زمانی که این کار انجام شد، قیمتی از سوی سازمان مشاور به شرکت درخواست کننده داده می شود. توجه داشته باشید که بر روی این قیمت ممکن است هزینه مالیات اضافه شده باشد در صورتی که درخواست کننده بخواهد قرار داد قانونی امضاء کند.

مرحله دوم آمدن مشاورین به سمت سازمان شما و هم چنین اجرای تمامی مستندات ایزو 17025 بر روی سازمان شماست. این فعالیت بستگی به محیط کار و هم چنین دستگاه های آزمایشگاهی سازمان شما دارد، اما در هر صورت حدود 3 ماه طول می کشد تا ایزو 17025 در سازمان برقرار شود.

اخذ ایزو 17025

گواهینامه ایزو 17025

مهم ترین تفاوت این استاندارد همان طور که در بالا عنوان شد، مدرک آن است به طوری که هیچ کدام از شرکت های cb نمی توانند گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه را برای شما صادر کنند و برای این که بخواهید تاییدیه های لازم را بگیرید باید به سازمان استاندارد ایران مراجعه کنید تا در وقت تعیین شده برای بازرسی به سازمان بیایند و پس از تایید گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه را برای شما صادر کنند. اما شرکت ما تنها شرکتی است که می تواند گواهینامه cb ایزو 17025 برای شما صادر کند و این مدرک که از انگلستان صادر می شود و به اسم توف ورد میشناسیم دارای استعلام از خود سازمان است.

اخذ ایزو 17025

هزینه اخذ ایزو 17025

از طریق واتس آپ یک فرم برای شما ارسال می شود. این فرم شامل اطلاعاتی است که از سازمان شما می خواهیم. این اطلاعات می تواند شامل آشنایی شما با استاندارد و این که آیا تاکنون ایزویی در سازمان پیاده سازی شده است یا خیر. پس از تکمیل فرم و ارسال آن برای کارشناس، هزینه نهایی بابت مشاوره ایزو 17025 به شما داده می شود. بسیاری از کارفرمایان سوال می پرسند که هزینه اخذ ایزو 17025 برای سازمان من چقدر است؟ در این خصوص نمی توانیم یک قیمت ثابتی را به شما عزیزان بدهیم، این هزینه مابین 10 الی 20 ملیون تومان متغیر است و بستگی به وضیعت آزمایشگاه شما دارد. در حالی که ممکن است سازمان شما از نظر سخت افراری و نرم افزاری دارای مشکلاتی باشد. اگر امکانات سازمان شما جهت اجرای تست های آزمایشگاهی محدود باشد بایستی یک هزینه جدا را برای تامین نیاز پیمانکاران پرداخت کنید و این خود به هزینه اخذ ایزو 17025 اضافه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره و پیاده سازی این استاندارد و یا دریافت مستندات مربوط به ایزو 17025 با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.


                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.