🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نحوه گرفتن ایزو 9001

ایزو 9001 به عنوان یک استاندارد بین المللی در دنیا شناخته می شود که برای هر سازمان می تواند به اندازه ای منفعت برساند. مسلما آشنایی با نحوه گرفتن ایزو 9001 برای مدیران و صاحبان صنعت می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای بهبود کسب و کار شما عمل کند. پس توجه شما را به خواندن این مقاله جلب می کنیم.

مزایای گرفتن ایزو 9001

چرا صاحبان صنعت و تجارت به دنبال نحوه گرفتن ایزو 9001 هستند. شاید دانستن مزایایی از این استاندارد بتواند بیشتر دلیل این کار را برای شما روشن سازد.

  • بهبود مداوم، ساده سازی عملیات و کاهش هزینه ها را در پی دارد.
  • توسعه کسب و کار و رقابت در مناقصات بزرگ تجاری
  • جلب رضایت بیشتر مشتریان
  • انعطاف پذیری بیشتر داشته باشید و یک کسب و کار پایدار برای خود ایجاد کنید.
  • می توانید به صورت مستمر و مدام با ذینفعان و زنجیره تامین خود در تعامل باشید.
  • در سازمان نشان می دهید که از قدرت رهبری بالایی برخوردار هستید.

گرفتن ایزو 9001

آشنایی با چگونگی گرفتن ایزو 9001

اما می رسیم به موضوع اصلی بحث ما در ارتباط با چگونگی گرفتن استاندارد ایزو 9001 در سازمان.

  • گام اول چگونگی آماده شدن برای اجرای ایزو 9001 در شرکت های کوچک و متوسط است. این مورد می تواند شامل تصمیم گیری در ارتباط با روش صدور گواهینامه ایزو 9001 باشد. این گام بسیار مهم است که پایه ای از صدور گواهینامه شما را مشخص می سازد و تا حد زیادی بر روی روند موفقیت آمیز ایزو 9001 تاثیر می گذارد.
  • گام دوم در روند گرفتن ایزو 9001، شناسایی ضعف های سیستم کاری ماست که بر اساس بندها و الزامات این استاندارد می توانیم این نواقص را برطرف سازیم. این نواقص می تواند شامل مسائل بازاریابی، قدرت تصمیم گیری، مشارکت با تامین کنندگان و ذینفعان و هم چنین ترسیم کردن چشم انداز و برنامه ریزی استراتژیک سازمان باشد.

گرفتن ایزو 9001

روش های صدور گواهینامه ایزو 9001

  • محبوب ترین روش برای صدور گواهینامه ایزو 9001، استخدام یک کارشناس و متخصص در زمینه پیاده سازی این استاندارد است که در حال حاضر به دلیل هزینه ها، عدم پذیرش کارکنان و هم چنین ناکارآمدی برخی از این مشاورین این روش در سیستم صدور ایزو 9001 محو گردیده است، وگرنه این می تواند یکی از کارآمدترین مسیرها در جهت گرفتن ایزو 9001 باشد.
  • اما مورد بعدی پیاده سازی داخلی این استاندارد است که به آن پیاده سازی خانه نیز گفته می شود و در حال حاضر محبوب ترین روش برای صدور گواهینامه ایزو 9001 است و شرکت های زیادی در حال حاضر از این روش استفاده می کنند. در این روش خود کارکنان اصلی شرکت، هم چون مدیر تضمین کیفیت و یا مدیر فنی، مستندات ایزو 9001 را یاد می گیرند و در سازمان خود آن را به اجراء در می آورند و بعد از رفع نواقص توسط شرکت مشاوره، گواهینامه ایزو 9001 برای آن ها صادر می شود.
  • اما مورد سوم، عقد قرار داد با یک شرکت مشاوره ای در جهت گرفتن ایزو 9001 و پیس بردن صفر تا صد کارهای پیاده سازی توسط این شرکت پیمانکاری است. این روش هم به نوبه خود از محبوبیت زیادی برخوردار است و به نسبت مورد اول هزینه های کم تری دارد و هم چنین در ارتباط با روش دوم کارآمدی بیشتری خواهد داشت.

گرفتن ایزو 9001

مسلما با دریافت گواهی ایزو 9001، سازمان شما نیاز به مراقبت دارد تا همیشه این سیستم در داخل کسب و کار شما جریان داشته باشد. معمولا گواهینامه های بین المللی ایزو به شکل 3 ساله صادر می شوند و لازم است هر سال نسبت به تمدید آن اقدام شود و بعد از سه سال باید دوباره روش های اجرایی استاندارد مورد نظر در سیستم کسب و کار شما به جیران بیفتد، چون معمولا استاندارد های ایزو به صورت سالیانه دچار تغییر ویرایش می شوند.
شما عزیزان اگر هر گونه سوال و یا ابهامی در خصوص نحوه گرفتن ایزو 9001 دارید می توانید از طریق شماره تماس زیر با ما ارتباط بگیرید تا به شکل کامل راهنمایی شوید.

                                          خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.