🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
دریافت ایزو

بهترین روش برای دریافت ایزو

برای دریافت ایزو نخست باید نمایندگی های معتبر ایزو در خصوص صدور گواهینامه را انتخاب کنید. شرکت آروین ایزو به عنوان یکی از برترین نمایندگی ایزو در ایران در زمینه انواع استاندارد های به روز دنیا فعالیت دارد و بهترین مرجع ایزو را به متقاضیان عزیز معرفی می کند. برای آشنایی با جزییات بیشتر در خصوص روش دریافت ایزو با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

مقدمه:

دقت داشته باشید که خود سازمان ایزو که در کشور سوئیس قرار دارد، گواهینامه صادر نمی کند. این سازمان فقط وظیفه انتشار استانداردهای ایزو را برعهده دارد. برای دریافت ایزو باید به نمایندگی مجاز در ایران مراجعه کنید. البته که تعداد آنها بیشمار است اما نیاز است که شما تحقیقات لازم را انجام دهید و برترین مرجع صدور گواهینامه را انتخاب فرمایید!!!
دریافت ایزو

دلیل دریافت ایزو:

امروزه ارگان های بیشتری بیش از گذشته دارای گواهینامه ایزو هستند و بسیاری از آنها روابط تجاری خود را به شرکتهای دارای گواهینامه مشابه محدود می کنند. در این مقاله می آموزید که شرکت شما چگونه می تواند از گواهینامه ایزو بهره مند شود.
در واقع صدور ایزو مهر تأیید یک ارگان خارجی است که به واسطه ی آن سازمان متقاضی با یکی از استاندارد ایزو که در سطح جهانی شناخته شده مطابقت دارد.
دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است بخواهید یک سیستم مدیریت صحیح را در پیش بگیرید. می توانید به پیروزی در مناقصات دست پیدا کنید، بهبود بخشیدن به کارایی سازمان، کم کردن هزینه ها و یا به سادگی به مشتریان بالقوه خود ثابت کنید که معتبر هستید.
هر استاندارد از مزایای خاص خود در هر صنعت پشتیبانی می کند، اما مزایای مشترک در سراسر گواهینامه ها عبارتند از: افزایش پتانسیل بازار، انطباق با مناقصات خرید، بهبود کارایی و صرفه جویی در هزینه، سطح بالاتر خدمات به مشتری، و در نتیجه رضایت، و افزایش روحیه و انگیزه کارکنان. به طور کلی یعنی با دریافت یک استاندارد مدیریتی به روز دنیا، به مشتریان می گویید که شما در مورد خواسته آنها جدی و قاطع هستید و خدماتی که ارائه می دهید ایمن، کارآمد و قابل اعتماد است.

روش دریافت ایزو:

  • اصلی ترین قدم انتخاب یک نماینده و مرجع صدور گواهینامه مناسب است که پس آن باید پروسه ی زیر طی شود.
  • مرحله اول: یک استاندارد مدیریت را انتخاب کنید، با داشتن بیش از 2000 استاندارد جهانی، یافتن استاندارد مناسب برای تجارت شما کمی دلهره آور به نظر می رسد. برای تعیین اینکه کدام سیستم مدیریتی برای شرکت شما مناسب است موضوع اصلی بحث شما با کارشناسان ما می باشد.
  • مرحله دوم: پس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا دلایل دریافت ایزو مشخص گردد. پس از آن یکی از مشاوران ما به صورت حضوری با شما دیدار خواهد کرد تا با جزئیات بیشتری نیازهای شما را برآورده کنیم. پس از این بازدید، ما می توانیم بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهیم.
  • مرحله سوم: ارزیابی اولیه، اگر پیشنهاد ما را بپذیرید، ما ارزیابی اولیه را با یکی از حسابرسان پیشرو و با تجربه خود رزرو می کنیم. آنها تجزیه و تحلیل شکاف را انجام می دهند تا مشخص شود چه کارهایی لازم است جهت پیاده سازی ایزو انجام شود. ما یک سری توصیه می کنیم.
  • مرحله 4: تهیه مستندات، که در این مرحله ما اسناد و مدارک را که شامل روش های اجباری استاندارد، مطابق با روش های فعلی شرکت شما آماده می کنیم.
  • مرحله پنجم: صدور گواهینامه، که در این مرحله کارشناسان ما تعیین می کند که آیا رویه های شرکت شما با استانداردهای دقیق ایزو مطابقت دارد یا خیر؟ به شرط برآورده شدن کلیه شرایط از جمله پشت سر گذاشتن مراحل حسابرسی ها، ما گواهینامه ایزو درخواستی را به شما ارائه می دهیم.
  • مرحله ششم: حفظ انطباق، شش ماه دیگر دوباره به شما مراجعه خواهیم کرد تا یک بررسی داخلی یا “بررسی سلامت” انجام دهیم. در این مرحله، حسابرس ما پشتیبانی و بررسی نحوه مدیریت سیستم شما را در آن زمان ارائه می دهد.
    نکته: آروین ایزو در ارائه دریافت ایزو فوری هم فعالیت دارد، که زمان ارزیابی اولیه سازمان متقاضی تا زمان صدور یک هفته زمان می برد.

دریافت ایزو

چرا ما را انتخاب کنید؟

ما به عنوان یک نماینده، برنده چندین جایزه در کار با مشاغل گوناگون در سراسر ایران، جهت پیاده سازی و صدور گواهینامه برای استانداردهای اصلی  ایزو هستیم. ما خدمات ساده و مقرون به صرفه برای کمک به کسب و کارها در دستیابی به گواهینامه ایزو ارائه می دهیم.
اشتیاق ما الهام گرفتن از پیشرفت و کارایی سازمانی با ارائه پشتیبانی بی نظیر است. ما به مشتریان خود اجازه می دهیم ایزو را در قلب آنچه انجام می دهند قرار دهند.
با تماس با آروین ایزو دریابید که مشتریانمان از مشارکت با اجرای استانداردهای مدیریت ایزو چگونه بهره مند شده اند.
با این حال، بسیاری از دارندگان شرکت ها احساس می کنند که به راحتی نمی توانند که به استاندارد ایزو دست پیدا کنند.
اما نگران نباشید، کمک در دسترس است! اگر به دنبال راهی سریع و مقرون به صرفه برای دستیابی به انواع استانداردهای ایزو برای تجارت خود هستید، جستجوی شما از طریق ارتباط با کارشناسان ما پایان می یابد. سایت ما به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به جلسات مشاوره طولانی مدت، بصورت آنلاین درخواست گواهینامه ایزو کنید. ما می توانیم هر ترکیبی از گواهینامه های عمومی مانند ایزو 9001، ایزو 45001، ایزو 22000، ایزو 14001 و گواهینامه های اختصاصی مانند ایزو 17025 و ایزو 13485 و ایزو 17020 را در ارگان شما اجرا و پیاده سازی کنیم.
پس جهت دریافت ایزو فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید.
شماره تماس مدیر فروش: 09185210731
شماره تماس مدیریت: 09902702205

مهندسین مشاورین آروین ایزو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و خدمات

🔹 مجموعه آروین ایزو شما را به ارائه بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که گواهینامه ایزو می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آروین کریمی پور
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09902702205
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
mobile icon شماره تماس: 09185210731
whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telephone icon تلفن ثابت: 08733289222
email icon ایمیل: info@arviniso.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.